Després de l’èxit de Ferrari a la sessió de qualificació, on l’escuderia italiana acabava eufòrica després de posicionar els seus dos monoplaces com a primer (Charles Leclerc) i segon (Carlos Sainz) per la sortida del Gran Premi de Miami, ha tornat a arribar un huracà anomenat Max Verstappen per demostrar per quin motiu és el vigent campió del món de la Fòrmula1. Max, únicament ha necessitat una frenada per avançar Carlos Sainz al final de la primera recta, i que el pilot madrileny no ha tingut temps a reaccionar un cop els semàfors s’apagaven per començar a la cursa. Després de perdre la segona posició, Sainz ha començat la seva lluita particular amb el pilot mexicà Segio Pérez, a la que ja ens té acostumats a veure als darrers circuits d’aquesta temporada.
RedBull ja competeix seriosament amb Ferrari
Max Verstappen, ha seguit el seu pla, que no era menys que posar-se líder de la cursa, aconseguint-ho a la novena volta i deixant enrere Charles Leclerc, pilot de Ferrari, que l’ha acabat perdent de vista durant bona part del Gran Premi imposant un ritme que gairebé ningú és capaç de seguir. El Red Bull comença a ser fiable a part de competitiu i, a més a més, Verstappen sempre ha estat capaç d’optimitzar tots els recursos del seu cotxe per acabar la carrera per davant dels dos Ferrari.
El cotxe de seguretat ha posat emoció a la cursa
Un cop semblava que la victòria ja estava decidida per a Max Verstappen, i que acabaria sent una d’aquelles curses on mires més qui acaba pujant al podi que qui lidera el Gran Premi, ha acabat per posar-se interessant quan el pilot britànic de l’escuderia McLaren, Lando Norris, ha xocat amb el monoplaça de Pierre Gasly i ha impactat contra els murs de protecció del circuit. Norris no ha patit cap mal, però involuntàriament ha posat emoció a la part final de la cursa, ja que a conseqüència de l’accident ha hagut de sortir el cotxe de seguretat que reagrupava al grup de cotxes en una filera provocant una batalla força distreta entre el pilot de Ferrari (Leclerc) i el de RedBull (Verstappen) a les que ja estan acostumats a disputar després de les competicions de kàrting on coincidien de ben petits. Semblava que Leclerc podia tenir opcions a emportar-se el Gran Premi de Miami quan Verstappen li havia guanyat la posició al principi, però no ha pogut tornar a avançar al pilot dels Països Baixos que s’ha defensat per sumar una nova victòria al seu palmarès apropant-se de nou al líder del mundial que segueix sent Charles Leclerc des de la primera cursa de la temporada.
Sainz i Alonso puntuen
Sainz ha aguantat la tercera posició tot i la diferència de pneumàtics que hi havia entre ell i Checo Pérez, aconseguint un nou podi pel pilot espanyol i salvant el cap de setmana amb un doble podi de Ferari, que després de veure com es posaven les coses a les primeres voltes no quedava ni un somriure al box de l’escuderia vermella. Fenando Alonso ha acabat novè per una penalització de cinc segons que ha provocat quedar just darrere del seu company d’equip, Ocon.