LaLiga ha denunciat que el partit de la primera ronda de Copa de la temporada passada entre l’Huracán Melilla i el Llevant podria haver estat arreglat. Cal subratllar que el club valencià està “totalment fora de sospita”, segons explica la competició presidida per Javier Tebas en el seu comunicat. En canvi, els jugadors del Melilla ja estan sent investigats. De fet, un dels futbolistes d’aquest conjunt ja ha declarat davant de la Justícia. Hi ha cinc persones més que també han hagut d’explicar la seva versió. Aquell enfrontament va acabar amb un contundent 0-8 a favor del Llevant, que va passar a la següent ronda de la Copa.
La golejada del Llevant al Melilla a la Copa, sota sospita
Aquella golejada del Llevant va arribar en un moment en el qual el conjunt granota es trobava en una molt mala situació a la Lliga. No havia guanyat encara cap partit i, de fet, va acabar baixant. Per tant, i tot i que el Melilla era un equip d’una categoria molt inferior, va sorprendre una golejada tan contundent. El que més impacta, però, és veure el desenvolupament del partit, sobretot ara que se sap que l’enfrontament està sota sospita. La passivitat de la defensa del Melilla, els seus errors, així com l’actuació nefasta del porter criden l’atenció de manera alarmant i no els ajuden a l’hora de provar la seva innocència en investigar el cas.

Cal tenir en compte que LaLiga ha posat aquesta denúncia perquè ha rebut un missatge anònim que demanava que s’investigués aquest partit, perquè, segons deia aquest informant, havia estat arreglat. El Llevant està fora de sospita, perquè en cap cas necessitava pactar un resultat amb un rival tan inferior per passar de ronda. En canvi, els jugadors del Melilla podrien haver forçat un resultat tan voluminós per guanyar diners en apostes, per exemple.