Món Esport
La milionària xifra que cobraria el Barça pel patrocini d’Spotify

El Barça està molt a prop de tancar un acord amb Spotify per tal que l’empresa sueca es converteixi en el patrocinador principal de la samarreta blaugrana. El diari Sport assegura que els directius de l’empresa de reproducció de música fa uns dies que estan a Barcelona amb l’objectiu de tancar les condicions del seu contracte amb l’entitat culer. Aquest mateix diari explica que l’acord entre ambdues parts es podria fer oficial la setmana vinent.

Les quantitats pactades en aquest contracte serien molt profitoses per al Barça. El diari Sport afirma que Spotify pagarà al club blaugrana 60 milions d’euros per temporada. Aquest acord vincularia a l’empresa sueca amb l’entitat barcelonista durant els pròxims quatre cursos. No obstant això, el mateix diari assegura que el contracte es podria allargar. Cal recordar que la intenció inicial del Barça era buscar un patrocinador que signés un acord de quinze anys com a mínim.

D’aquesta manera, Spotify millorarà les prestacions econòmiques que rebia el Barça fins a aquesta temporada per fer publicitat a la seva samarreta. L’actual patrocinador de l’equipament blaugrana és Rakuten, una empresa de comerç per internet. La companyia japonesa pagava uns 55 milions d’euros anuals a l’entitat culer. El contracte de Rakuten amb el Barça finalitza el pròxim mes de juny.

La quantitat que pagarà Spotify al club català permetrà a la companyia sueca comptar amb diversos tipus de patrocini als uniformes del FC Barcelona. En primer lloc, el nom de l’empresa apareixerà a la part frontal de la samarreta de joc del Barça i a la zona posterior de l’equipament que utilitzen els futbolistes blaugranes per entrenar. Segons Mundo Deportivo, Spotify també vol promocionar-se a la samarreta de l’equip femení del Barça.

D’altra banda, Catalunya Ràdio va avançar que la companyia de reproducció de música estava molt interessada a afegir el seu nom a la denominació de l’estadi del FC Barcelona. Per tant, el camp del Barça podria passar a anomenar-se Camp Nou Spotify. El diari Sport assegura que aquesta proposta per part de l’empresa sueca s’està negociant paral·lelament i quedaria al marge de l’acord al qual puguin arribar totes dues parts per la publicitat a la samarreta blaugrana.



Més notícies
Ronald Araujo i Marcos Llorente disputen una pilota | FC Barcelona
Quan i on veure la final per la Champions entre Barça i Atlètic de Madrid
Notícia: Quan i on veure la final per la Champions entre Barça i Atlètic de Madrid
Comparteix
Adama Traoré i Aubameyang podrien debutar en aquest partit
Antony celebra un gol | Europa Press
Les tres sorprenents alternatives a Haaland que contempla el Barça
Notícia: Les tres sorprenents alternatives a Haaland que contempla el Barça
Comparteix
ESPN revela tres noms que estarien sobre la taula de l'entitat blaugrana

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa