El Futbol Club Barcelona ja ha presentat de manera oficial i ha posat a la venda la samarreta d’edició especial per al clàssic de Lliga del pròxim diumenge 19 de març al Camp Nou. La gran protagonista és la cantant catalana Rosalia. El logotip del seu darrer disc, Motomami, apareixerà al pit de l’equipació, en comptes de la plataforma musical sueca Spotify. El Barça, la cantant i aquesta empresa han arribat a un acord per dur a terme una campanya a tres bandes on el club, Rosalia i Spotify surten beneficiats. Es tracta de la mateixa estratègia que ja van pactar amb el raper Drake per al clàssic d’anada a l’Estadi Santiago Bernabéu.
La gran diferència amb la campanya publicitària de Drake és que en aquella ocasió les samarretes no es van posar a la venda. Ara, en canvi, des de les botigues oficials digitals i presencials del Barça sí que es pot comprar l’equipació Motomami. Ara bé, qui desitgi adquirir aquesta edició especial de la samarreta blaugrana haurà de fer una inversió important. Si bé el marxandatge del Barça ja acostuma a ser car, en aquest cas es quadruplica el preu habitual. La samarreta Motomami es podrà comprar a partir dels 400 euros. A més a més, el club també ha posat a la venda una edició encara més especial, amb les signatures dels futbolistes del primer equip masculí i del primer equip femení, la qual es podrà adquirir per 2.000 euros. Es podrà escollir tallatge “d’home” o “de dona”, però els preus són els mateixos en ambdós casos.
El Barça femení també serà Motomami
El Barça també ha anunciat que el primer equip masculí no serà l’únic que lluirà aquesta samarreta especial. Aprofitant que el femení juga el cap de setmana següent també contra el Reial Madrid, les jugadores blaugranes també vestiran l’equipació Motomami per a aquest duel.