El Futbol Club Barcelona lluirà el logotip del cantant Drake a la samarreta del clàssic, fruit de l’aliança entre l’entitat blaugrana i la plataforma musical sueca Spotify. Quan el Barça va anunciar el seu acord amb aquesta empresa, ja es va comentar la possibilitat de canviar el disseny del patrocini del frontal de l’equipació per noms d’artistes, discs o cançons i finalment s’ha fet efectiu. Així doncs, en el partit contra el Reial Madrid es podrà veure com el Barça no tindrà el logotip d’Spotify a la samarreta, sinó un mussol, que és l’emblema característic de Drake.
Qui és Drake, el cantant que tindrà la sort de ser a la samarreta del Barça?
Drake és un raper, compositor i productor musical canadenc de moltíssim èxit. Tant és així, que ha estat el primer que ha aconseguit superar els 50.000 milions de reproduccions de les seves cançons a Spotify. Segons el Barça, la celebració d’aquest rècord és el motiu pel qual s’ha decidit apostar per ell a l’hora de canviar el logotip de la samarreta. A més a més, Drake s’ha declarat culer en alguna ocasió. Ara bé, aquest cantant també ha tingut una vida personal molt polèmica, ja que, entre altres coses, l’any 2017 va cometre presumptament una agressió sexual, de la qual va acabar sent absolt, previ pagament d’una compensació econòmica de més de 300.000 euros a la dona que l’acusava.
El Barça i Spotify escullen el dia del clàssic per fer un pas endavant en el seu acord publicitari
El Barça i Spotify han escollit el dia del clàssic contra el Reial Madrid per dur a terme aquesta campanya, ja que es tracta d’un dels partits en els quals més expectació genera el conjunt blaugrana. Centenars de milions de persones veuran aquest duel i, per tant, també veuran el logotip de Drake a la samarreta del Barça. El club culer no ha comunicat si es podran comprar equipacions amb aquest emblema, però, en qualsevol cas, la campanya busca augmentar la popularitat de l’entitat blaugrana amb aquesta idea revolucionària.