La cantant catalana Rosalia serà la protagonista de l’equipació que vestirà el primer equip masculí del Futbol Club Barcelona al clàssic de Lliga contra el Reial Madrid al Camp Nou el pròxim 19 de març. De la mateixa manera que en el partit de la primera volta a l’Estadi Santiago Bernabéu el Barça va lluir el dibuix d’un mussol al pit de la samarreta, símbol característic del raper Drake, en el clàssic de la segona volta el conjunt blaugrana portarà el logotip de Motomami, últim disc de Rosalia, al centre de l’equipació. És una informació avançada per RAC1.
L’acord entre el Barça i Spotify posa Rosalia al centre de la samarreta per al pròxim clàssic
Això es deu al fet que el nou patrocinador principal del Barça d’aquesta temporada, la plataforma musical sueca Spotify, ha arribat a acords entre artistes i el club per modificar el logotip de l’empresa que habitualment apareix a la samarreta culer i promocionar així diversos cantants. El Barça no pot abusar d’aquesta estratègia, ja que la quantitat de vegades que es pot canviar el disseny d’una samarreta en una temporada a la Lliga és limitada, però ha buscat moments molt especial per fer-ho. De fet, és probable que ja no hi hagi cap altre canvi en aquest sentit i que l’equipació especial del clàssic sigui la darrera de la temporada. Una eventual classificació per a la final de Copa podria canviar les coses.

Cal tenir en compte que, de la mateixa manera que Drake, Rosalia s’ha manifestat com a culer en diverses ocasions. A més a més, a diferència del raper estatunidenc, ella és catalana, malgrat que la gran majoria de les seves cançons són en castellà. Més enllà del seu logotip a la samarreta, s’espera que la campanya entre el Barça i Rosalia vagi una mica més enllà.