Joan Laporta, president del Futbol Club Barcelona, no ha destacat mai, justament, per lluir un perfil baix i ser una persona continguda. Quan la institució passa per un mal moment, respon amb contundència i dona la cara, quan l’equip assoleix èxits esportius, ho celebra com qui més. El Barça acaba de guanyar la 27a Lliga, que suposa el primer gran títol de la segona etapa de Laporta a la presidència del club i la seva reacció ha estat la que tothom esperava. L’advocat barceloní ha celebrat el trofeu amb una eufòria desbocada que ha tornat a demostrar quina és la seva personalitat.
La sonada celebració de Laporta amb els jugadors del Barça
El primer que ha fet Laporta un cop el Barça ha esdevingut campió de Lliga a la gespa del RCDE Stadium ha estat baixar als vestidors i celebrar el títol amb els futbolistes. Ho ha fet com un més, corrent, saltant, cridant i cantant. Ha rebut amb alegria les ruixades d’aigua de molts jugadors, s’ha abraçat amb ells i no ha parat de botar. Són unes imatges que ja han fet la volta al món. Posteriorment, Laporta ha anat fins al carrer Enric Granados de Barcelona per celebrar la Lliga, aquest cop d’una manera molt més continguda, amb directius i membres de l’equip tècnic. A la sortida del restaurant, no ha volgut parlar amb la premsa, però sí que ha cridat “visca el Barça” i “campions”.
El president també parla del possible retorn de Messi
Laporta ha aprofitat algunes estones entre celebració i celebració per parlar amb la premsa. Més enllà de mostrar una felicitat total, les declaracions més destacades del president del Barça han estat relacionades amb un altre tema d’actualitat del club: el possible retorn de Leo Messi. Laporta mai no havia estat tan contundent i havia donat tantes esperances de poder aconseguir el fitxatge de l’argentí. “He parlat amb ell per reconduir la situació, hem recuperat la relació”, ha assegurat. També ha afirmat que “el Barça pot competir amb l’Aràbia Saudita”, un altre possible destí de Messi, i ha recordat que “ell estima el club”.
