Idioma

El Futbol Club Barcelona acaba de fer oficial un acord amb Spotify històric. El club blaugrana canvia de rumb un cop s’acaba el seu contracte amb Rakuten. A partir de l’1 de juliol d’enguany, l’empresa sueca de música patrocinarà les samarretes de partit del primer equip masculí i del femení, així com les d’entrenament. A més, el Camp Nou tindrà, per primera vegada en la història, un nom comercial. A canvi, el Barça percebria fins a 280 milions d’euros durant les pròximes tres temporades, cosa que suposa uns 93 milions d’euros per curs.

Han estat setmanes intenses de negociacions. I és que tot va començar a forjar-se a principis del mes de febrer. Des de llavors, empresa i club han estat tancant alguns serrells. Per començar, un de ben històric.

El Camp Nou passarà a dir-se, oficialment, i a partir de la temporada 2024/2025, i un cop remodelat, Spotify Camp Nou. La incògnita era saber si el nom de la marca aniria al davant o al darrere, i finalment serà al davant. Aquesta opció, previsiblement, augmentarà els ingressos.

D’altra banda, el primer equip masculí de futbol i el femení duran el logo de Spotify tant al davant de les samarretes de partit com també al pit de les d’entrenament. D’aquesta manera, també substituirà el logo de Beko, així com el de Stanley en el cas de l’equip d’Alèxia Putellas i companyia.

Abans, toca una assemblea extraordinària de socis

La junta directiva de Joan Laporta convocarà una assemblea extraordinària de socis, on farà una votació perquè aquests decideixin si aprovar o no l’acord. Aquesta se celebrarà, segons ha informat el club en un comunicat, el proper 3 d’abril, i serà en format telemàtic. “El Club facilitarà properament els detalls organitzatius, coincidint amb la publicació de la seva convocatòria”, afegeixen.

Primeres reaccions

En declaracions als mitjans oficials del club, Laporta s’ha expressat “molt orgullós de poder anunciar una aliança pionera com aquesta amb una entitat de referència a tot el món com Spotify. Aquesta unió ens permetrà seguir apropant el club als seus fans i fent-los sentir, encara més, part de la família Barça a través d’experiències úniques, que ens permetran combinar l’entreteniment i el futbol fent possible que arribem, alhora, a un nombre més gran de persones a tot el món”.



Més notícies
El Camp Nou, en arxiu | Europa Press

Ja es coneix el nou nom del Camp Nou després de l’acord amb Spotify

Notícia: Ja es coneix el nou nom del Camp Nou després de l’acord amb Spotify
Comparteix
Segons ha informat RAC1, l'estadi blaugrana passarà a dir-se "Spotify Camp Nou"
Notícia: Ja es coneix el nou nom del Camp Nou després de l’acord amb Spotify - Mobile
Joan Laporta, president del Barça | Europa Press

El motiu ètic pel qual el Barça ha triat Spotify

Notícia: El motiu ètic pel qual el Barça ha triat Spotify
Comparteix
Les alternatives a l'empresa musical sueca eren companyies de criptomonedes
Notícia: El motiu ètic pel qual el Barça ha triat Spotify - Mobile

Nou comentari

Comparteix