Idioma
Món Esport
La junta directiva del Barça s’hauria plantejat la venda de Pedri
Idioma

En la darrera junta directiva del Futbol Club Barcelona es va confirmar l’acord de patrocini de l’entitat blaugrana amb l’empresa musical sueca Spotify, el qual es va comunicar tan bon punt va acabar la reunió. Tanmateix, Esport3 ha revelat un altre dels temes que es van posar sobre la taula. Segons la televisió pública catalana, un pes pesant del Barça hauria posat sobre la taula la possibilitat de vendre l’astre canari Pedri Gonález per “generar una plusvàlua molt gran”. Aquesta opció, però, es va descartar de seguida per la mateixa persona, qui hauria dit immediatament que “Pedri no està en venda”.

El que es volia reflectir amb aquesta idea és que el Barça tindria capacitat de sortir de la mala situació econòmica en què es troba si apostés per dur a terme una política de vendes diferent amb les joves estrelles de l’equip. Ronald Araujo, Ansu Fati, Pablo Gavi i el mateix Pedri González, entre altres, deixarien molts diners a les arques del club. Ara bé, l’estratègia del club és molt diferent i s’utilitzaran altres mecanismes per reflotar la institució.

L’estratègia del Barça per sortir de la crisi financera

Més enllà del patrocini de Spotify, que aportarà uns 280 milions d’euros al club, el Barça també espera tancar un acord amb CVC i vendre el 49% de Barça Studios. Aquestes dues operacions es troben en un estat molt avançat i podrien ser la clau per revertir la crisi financera. Ara bé, sí que cal tenir en compte que, en cas que hi hagués un daltabaix enorme amb aquests dos casos, el Barça no estarà mai en risc real de fallida, perquè té la possibilitat de vendre les joves promeses de l’equip. Això, en tot cas, seria l’última opció, la qual s’activaria en un cas d’extrema necessitat i emergència.

Ja es coneixen els detalls de l’assemblea de Spotify

Més enllà d’això, el Barça també ha comunicat com es durà a terme l’assemblea en la qual els socis hauran de ratificar l’acord de patrocini amb Spotify. El dia 3 d’abril d’aquest mateix any se celebrarà la primera assemblea telemàtica de la història del club, on els prop de 4.500 socis compromissaris hauran de votar des de les seves cases si donen suport a aquest pacte al qual ha arribat la junta directiva de Joan Laporta amb la plataforma musical sueca.



Més notícies
Joan Laporta, en arxiu | EFE
Notícia: Laporta porta el catalanisme a l’extrem per al pròxim clàssic
Comparteix

Laporta porta el catalanisme a l’extrem per al pròxim clàssic

El president del Barça ha demanat que l'equip jugui amb l'equipació de la senyera contra el Reial Madrid al Santiago Bernabéu
Notícia: Laporta porta el catalanisme a l’extrem per al pròxim clàssic - Mobile
Prototip de la façana del Spotify Camp Nou | FC Barcelona
Notícia: El Barça fa oficial l’acord de patrocini amb Spotify
Comparteix

El Barça fa oficial l’acord de patrocini amb Spotify

L'empresa sueca de música patrocinarà les samarretes dels dos primers equips de futbol i el Camp Nou
Notícia: El Barça fa oficial l’acord de patrocini amb Spotify - Mobile

Nou comentari

Comparteix