Món Esport
L’alternativa a Haaland ja té noms i cognoms

Erling Haaland és el gran objectiu de Joan Laporta en el pròxim mercat de fitxatges d’estiu del Futbol Club Barcelona. El president blaugrana creu que el davanter noruec del Borussia Dortmund pot ser el seu nou Ronaldinho de la seva segona etapa al capdavant de l’entitat culer. És a dir, un fitxatge galàctic que acabi d’impulsar una dinàmica guanyadora a un equip que, des de l’arribada de Xavi Hernández a la banqueta, ha aconseguit canviar el relat i convertir-se en un conjunt molt més fiable i amb un discurs molt més clar del que tenia amb Ronald Koeman. Per tant, el Barça posarà tots els esforços possibles en la seva incorporació i, de fet, el recent acord amb Spotify pot ajudar molt en aquest aspecte.

Ara bé, no és gens segur que Haaland es converteixi en el fitxatge estrella de Laporta l’estiu vinent, ja que el davanter noruec té molts equips darrere i tant ell com el Borussia Dortmund rebran ofertes des de mil llocs diferents. És per això que el Barça és conscient que no es pot quedar de braços plegats esperant el noruec i també treballa a buscar-li alternatives per si no s’acaba concretant la seva arribada.

Després d’haver posat diversos noms sobre la taula durant els últims mesos, n’hi ha un que ha acabat destacant per sobre de tots els altres, segons publica el diari Sport en la portada de la seva edició d’aquest divendres 11 de febrer. Es tracta del davanter centre suec Alexander Isak. Està valorat en 40 milions d’euros, però la seva clàusula amb la Reial Societat és de 80 milions. El Barça, per tant, hauria d’intentar negociar amb el club basc per treure’l per menys diners. És un futbolista jove, de 22 anys, que té una gran projecció per endavant. A diferència de Haaland, però, funciona per ratxes. Quan en té una de bona, remata a gol tots els xuts que li arriben. Quan passa per època de sequera, però, li costa molt agafar el ritme. Aquesta temporada, en els 27 partits que ha disputat, ha marcat vuit gols. El curs passat, en canvi, en els primers 27 duels de Lliga que va jugar, va marcar tretze gols.



Més notícies
Adama Traoré, durant el partit contra l'Atlètic de Madrid | Europa Press

Adama Traoré torna a protagonitzar una gran notícia per al Barça

Notícia: Adama Traoré torna a protagonitzar una gran notícia per al Barça
Comparteix
El Barça i el Wolverhampton faran un intercanvi de cromos entre l'hospitalenc i Francisco Trincão, cedit a l'equip anglès
Els jugadors del Barça, durant un entrenament | Europa Press

La llista de davanters que Xavi ha demanat que abandonin el Barça

Notícia: La llista de davanters que Xavi ha demanat que abandonin el Barça
Comparteix
El tècnic català no compta amb Memphis, Braithwaite i Luuk, segons el diari Sport

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa