Món Esport
Xavi treu pit i reivindica els seus jugadors després de guanyar el clàssic

Xavi Hernández, entrenador del Futbol Club Barcelona, ha atès els mitjans de comunicació en roda de premsa en un dels seus millors moments com a tècnic blaugrana. Després d’haver sentenciat la Lliga davant el Reial Madrid al Camp Nou, el tècnic culer ha arribat a la sala de premsa amb un somriure d’orella a orella i amb una cara de gran satisfacció. Ha tret pit del triomf del seu conjunt i ha demanat que, després d’un moment com aquest, es “valori el que estan fent els jugadors, que es valora poc” i ho ha qualificat d’una “Lliga extraordinària”. També ha reivindicat que, després de molts dies de mala maror pel cas Negreira, “el soroll comenci a ser positiu”.

La roda de premsa de Xavi després del clàssic

Pel que fa a les claus del partit en qüestió, Xavi ha destacat el fet d’haver tingut “responsabilitat amb la pilota”. També ha volgut parlar del paper de Sergi Roberto, escollit millor jugador i gran protagonista després de marcar el gol a les acaballes de la primera meitat. Com sempre fa, ha reivindicat la feina del futbolista de Reus i ha assegurat que “la desgràcia del nostre club és que no valorem les coses. Si el Sergi estigués a un altre club, seria dels millors”.

Els jugadors del Barça celebren un dels gols contra el Madrid | FC Barcelona
Els jugadors del Barça celebren un dels gols contra el Madrid | FC Barcelona

Finalment, pel que fa a aspectes més extraesportius, Xavi també ha hagut de respondre preguntes sobre la suposada polèmica arbitral que ha existit després que anul·lessin un gol al Madrid per un clar fora de joc. El tècnic català no ha entès els dubtes i ha dit que “el fora de joc és clar, és científic”. Ha demanat que no es parli del VAR, ja que, “en un dia com avui, seria de traca”. També ha explicat un detall sobre Joan Laporta: “Ens hem abraçat amb el president, els dos som molt culers i avui és un dia per gaudir”.



Més notícies
Robert Lewandowski, davanter del Barça | Europa Press
DIRECTE | Barça-Madrid de Lliga (2-1)
Notícia: DIRECTE | Barça-Madrid de Lliga (2-1)
Comparteix
Jornada vint-i-sis de la Lliga Santander
Sergi Roberto, Araujo i De Jong en una imatge d'arxiu | FC Barcelona
El Barça sentencia la Lliga amb un triomf al clàssic a l’últim minut (2-1)
Notícia: El Barça sentencia la Lliga amb un triomf al clàssic a l’últim minut (2-1)
Comparteix
Sergi Roberto i Kessie han remuntat el gol inicial del Madrid en pròpia porteria de Ronald Araujo
Araújo i Vinícius, durant el Clàssic | Europa Press
Vinícius torna a acabar desquiciat contra el Barça
Notícia: Vinícius torna a acabar desquiciat contra el Barça
Comparteix
Ronal Araújo ha tornat a anul·lar l'extrem brasiler del Madrid
Florentino Pérez i Joan Laporta, en una imatge d'arxiu | Europa Press
Així està aprofitant el madridisme el cas Negreira per difamar el Barça
Notícia: Així està aprofitant el madridisme el cas Negreira per difamar el Barça
Comparteix
Les mentides i difamacions de la premsa espanyola contra el Barça a partir del cas Negreira

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa