Món Esport
La convocatòria de Xavi pel derbi contra el Girona

Xavi Hernández ha donat a conèixer la convocatòria del Futbol Club Barcelona pel partit contra el Girona, corresponent a la vint-i-vuitena jornada de Lliga. Després de la victòria a Elx i la derrota a la Copa contra el Madrid, el Barça arriba al derbi català amb la necessitat de rescabalar-se de l’ensopegada i sentenciar una Lliga que podria deixar vista per a sentència en cas de guanyar. Amb la derrota del Madrid a Vila-real, els de Xavi podrien deixar el Madrid a 15 punts de diferència i començar a fer comptes sobre quan podrien ser campions de manera matemàtica.

Quatre baixes importants

Amb l’objectiu de deixar la Lliga enllestida, el Barça rebrà el Girona. Així doncs, els culers s’enfrontaran a l’equip de Míchel amb la voluntat d’ampliar la distància amb el Madrid, però ho farà amb quatre baixes destacables que podrien complicar les coses. Pel duel, el tècnic egarenc no podrà comptar amb Pedri, Dembélé, Christensen ni Frenkie de Jong, que encara es continuen recuperant de les seves respectives lesions. Quatre baixes de quatre jugadors importantíssims per un Barça que, novament, no ha gaudit de tots els seus efectius en un moment vital de la temporada. Qui torna és Raphinha, que va veure el partit d’Elx des de casa per acumulació de targetes.

Novament, amb jugadors del filial i del juvenil

Amb la infermeria repleta de jugadors titulars, Xavi Hernández ha hagut de tornar a recórrer al Barça Atlètic i al Juvenil A per completar la convocatòria. Casadó i Estanis, del filial, i Alarcón i Aleix Garrido, del juvenil, han tornat a entrar a la llista del primer equip per la disputa del derbi català. Aquests quatre jugadors ja s’estan convertint en habituals a les convocatòries, i de fet, ja han debutat tots amb el primer equip. L’últim, el ripollès Garrido durant el darrer partit al Martínez Valero d’Elx. Per tant, no és descartable que algun d’ells pugui gaudir de minuts al Camp Nou.

La convocatòria de Xavi

Ter Stegen, Iñaki Peña, Arnau Tenas, Araujo, Busquets, Lewandowski, Ansu Fati, Ferran Torres, Marcos Alonso, Jordi Alba, Kessie, Sergi Roberto, Raphinha, Koundé, Eric Garcia, Balde, Gavi, Pablo Torre, Marc Casadó, Alarcón, Estanis i Aleix Garrido.



Més notícies
Samu Chukwueze, jugador del Vila-real | Vila-real CF

El Madrid perd a casa contra el Vila-real i pot quedar a 15 punts (2-3)

Notícia: El Madrid perd a casa contra el Vila-real i pot quedar a 15 punts (2-3)
Comparteix
El conjunt groguet ha remuntat un 2-1 en contra i el Madrid continua deixant-se punts a la Lliga
Notícia: El Madrid perd a casa contra el Vila-real i pot quedar a 15 punts (2-3) - Mobile
Fede Valverde, jugador del Reial Madrid | Europa Press

Fede Valverde li propina un cop de puny a Baena després del partit

Notícia: Fede Valverde li propina un cop de puny a Baena després del partit
Comparteix
L'uruguaià ha agredit el jugador del Vila-real al pàrquing després del partit. La seva baralla ve del partit de Copa al gener, en què Baena li hauria dit "plora ara que el teu fill no naixerà"
Notícia: Fede Valverde li propina un cop de puny a Baena després del partit - Mobile
Robert Lewandowski, durant una roda de premsa | Europa Press

Lewandowski confessa el moment més dur de la seva carrera

Notícia: Lewandowski confessa el moment més dur de la seva carrera
Comparteix
El jugador del Barça s'ha obert a explicar "el moment més complicat" de la seva carrera com a futbolista al documental 'Lewandowski Desconegut'
Notícia: Lewandowski confessa el moment més dur de la seva carrera - Mobile
César Montes i Gorka Guruzeta lluitant per la pilota | LaLiga

L’Espanyol de Luis García s’estrena amb derrota contra l’Athletic (1-2)

Notícia: L’Espanyol de Luis García s’estrena amb derrota contra l’Athletic (1-2)
Comparteix
Cinquena derrota consecutiva d'un Espanyol que s'ha vist superat per un Athletic Club liderat pels germans Williams
Notícia: L’Espanyol de Luis García s’estrena amb derrota contra l’Athletic (1-2) - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa