El Futbol Club Barcelona continua buscant mètodes per tal d’augmentar els ingressos i, segons Mundo Deportivo, hauria acordat un patrocini per a la màniga de la samarreta del primer equip que li reportaria més de 50 milions d’euros durant les pròximes cinc temporades. Concretament, es tracta de Philips, una companyia tecnològica neerlandesa que reportarà més de 10 milions anuals de mitjana, tal com desgrana la publicació. A més, es convertirà en el proveïdor dels aparells de televisió del nou Camp Nou, és a dir, de tots els monitors que hi hagi al nou estadi, cosa que es valora internament en uns quatre milions d’euros. Així doncs, el Barça lluirà publicitat de Philips a la màniga.
L’entitat i la coneguda companyia tecnològica neerlandesa, amb més de 130 anys d’experiència, han tancat un acord per als 3 anys vinents, els que resten de mandat de Joan Laporta, més 2 d’opcionals. A més, segons la informació, hauria estat la marca d’Eindhoven qui s’hauria interessat per aquest espai no explotat. Per tant, el que havia estat el màxim patrocinador del PSV Eindhoven des de 1982 fins a 2016 tornarà a aparèixer a una equipació a través de l’entitat blaugrana. De fet, al llarg de la setmana vinent es podria fer l’anunci oficial d’un acord que ja ha començat a caminar.

El vincle de Philips amb el futbol
Fa més d’un segle que Philips està involucrada al futbol, ja que l’any 1913 un grup d’empleats de la fàbrica d’electrodomèstics van fundar el PSV Eindhoven. Actualment, l’estadi de l’equip, que ha gaudit d’estrelles com Romario o Ronaldo, continua anomenant-se Philips Stadion i, com s’ha comentat anteriorment, n’havia estat el principal patrocinador durant una llarga etapa. Casualment, el Philips Stadion de la ciutat d’Eindhoven serà la seu de la final de la Champions femenina del pròxim 3 de juny entre el Barça i el Wolfsburg.