El Futbol Club Barcelona ha fet oficial aquest dijous el que van avançar diversos mitjans i ja era conegut fa uns dies. En els últims mesos, el conjunt blaugrana està buscant ingressos i l’entrada de nous patrocinadors i marques són l’escenari ideal per aconseguir-los. En aquest cas, el Barça ha pogut tancar un acord amb l’empresa TP Vision, responsable del disseny i fabricació dels productes Phillips. Això comportarà que el Barça portarà a partir d’ara a la màniga esquerra de la samarreta la marca del televisor Ambilight TV.
Així doncs, aquesta se suma als logotips de Nike, ACNUR i Spotify que ha dut el primer equip masculí fins ara. Amb això, Ambilight TV es converteix en el relleu de la marca d’electrodomèstics Beko, que va deixar de formar part de l’entitat blaugrana l’any 2021, raó per la qual el club buscava un nou patrocinador.
La nova empresa aportarà uns 50 milions d’euros en un pacte que durarà tres temporades més dues opcionals segons va poder avançar Mundo Deportivo. Això comporta una considerable entrada d’ingressos en un context en què tota entrada de diners és benvinguda. Sobretot perquè el primer equip masculí haurà de jugar la temporada vinent a Montjuïc. Aquesta situació portarà al fet que la disminució d’ingressos en la venda d’entrades i vendes durant els dies de partit seran importants, ja que el Barça jugarà en un estadi molt més petit.

Modernització de pantalles i senyalització per al nou Spotify Camp Nou
En aquest sentit, l’entitat també es beneficia, ja que el pacte servirà perquè el Barça rebi material digital per a poder modernitzar el nou Spotify Camp Nou. El nou patrocinador actuarà com a proveïdor de pantalles i solucions de senyalització digital per a les noves instal·lacions. L’entitat blaugrana espera que l’estadi sigui un dels més innovadors d’Europa i que es converteixi en un dels millors del món. En aquest sentit, la digitalització agafa un paper importantíssim, ja que com es pot apreciar en l’actual estadi queda una mica justa. El videomarcador està col·locat a la tercera graderia amb una pantalla molt petita. A més, ara només n’hi ha un, ja que el Barça va haver de treure l’altre a causa de les obres.
Tal com explica Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del club, l’acord amb TP Vision és molt positiu i “un pas de gegant en l’estratègia comercial del FC Barcelona de la mà d’una multinacional que ha convertit l’experiència de partit en un viatge captivador per a milions de fans que segueixen el futbol des de casa seva”.