Món Esport
Un conflicte intern al Madrid podria acabar amb la sortida d’un jugador

El Madrid està immers en un bon moment esportivament parlant. L’equip de Carlo Ancelotti ocupa la primera posició de la Lliga i ha accedit a les semifinals de la Champions League. No obstant això, sembla que no tot són flors i violes al conjunt blanc. El vestidor del Madrid podria estar vivint una situació de tensió tot i els bons resultats que està encadenant.

Els protagonistes d’aquest conflicte són el tècnic del Madrid Carlo Ancelotti i el seu futbolista Isco Alarcón. Durant els últims mesos, diversos mitjans han assegurat que la relació entre ambdós integrants de l’equip madridista no és gens bona. El principal motiu del distanciament entre tots dos és que el migcampista està jugant molt poc aquesta temporada. L’andalús tan sols ha disputat catorze duels en el present curs i tan sols tres d’ells com a titular. De fet, Isco fa dos mesos que no juga cap minut.

Acusen Isco de ser un ‘talp’

Ara bé, algunes veus apunten que la manca de protagonisme de l’andalús no és l’únic motiu de la seva mala relació amb Ancelotti. El cas és que el Madrid, actualment, té per costum publicar la seva alineació dues hores abans de cada partit. Aquesta pràctica és molt poc habitual perquè tots els equips acostumen a fer oficial el seu onze una hora abans del començament d’un duel. El perfil de Twitter especialitzat en informació del conjunt blanc Madrid Zone ha informat aquesta setmana que la causa per la qual el Madrid publica tan aviat la seva alineació és que Ancelotti considera que té un ‘talp’ al vestidor que filtra els seus onzes a la premsa abans que el club els faci oficials.

Nombrosos madridistes han donat veracitat a través de les xarxes socials a la informació de Madrid Zone i alguns d’ells han arribat a assenyalar que Isco és la persona que desvela els plans d’Ancelotti als mitjans de comunicació abans dels matxs. Aquest mateix grup d’aficionats del Madrid sembla tenir molt clar que aquest és el motiu pel qual l’entrenador italià no compta amb el migcampista. Les nombroses crítiques que es van dedicar a Isco després que aparegués aquesta informació han provocat que el mateix jugador hagi de pronunciar-se . El malagueny va contestar a un usuari de Twitter que l’acusava de ser el ‘talp’ del vestidor amb les següents paraules: “Isco no pot ser, ja que no estava convocat i no he assistit a la xerrada tècnica. A enviar odi a un altre lloc! Tristos”.

Caldrà veure com evoluciona la relació entre l’andalús i Ancelotti durant els pròxims mesos, però el que està clar ara mateix és que l’italià no compta amb Isco sigui quina sigui la raó. Tot apunta que el migcampista abandonarà el Madrid a l’estiu perquè acaba contracte a l’estiu i diversos mitjans asseguren que la directiva madrilenya no ha traslladat cap proposta al jugador per renovar.



Més notícies
Erling Haaland, jugador del Borussia Dortmund | Europa Press

El Barça ja tindria una resposta sobre el futur de Haaland

Notícia: El Barça ja tindria una resposta sobre el futur de Haaland
Comparteix
Laporta ja sabria que el club blaugrana no és l'opció prioritària del davanter
Notícia: El Barça ja tindria una resposta sobre el futur de Haaland - Mobile
Carlo Ancelotti, entrenador del Reial Madrid | Reial Madrid CF

Ancelotti respon Xavi i explica què significa jugar bé

Notícia: Ancelotti respon Xavi i explica què significa jugar bé
Comparteix
El tècnic madridista considera que un bon futbol requereix dominar l'atac i la defensa
Notícia: Ancelotti respon Xavi i explica què significa jugar bé - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa