El Reial Madrid ha anunciat a les seves xarxes socials que farà servir al clàssic de diumenge vinent una equipació alternativa i inèdita. L’equip de Carlo Ancelotti vestirà de color negre. Ho farà amb una equipació nova, similar a la segona equipació que va tenir la temporada 2014/2015, i per commemorar el 120è aniversari del club. I també servirà per celebrar el vintè aniversari de la col·laboració entre l’estilista japonès Yohji Yamamoto i la marca Adidas, que vesteix el Reial Madrid.
És una decisió molt cridanera, que s’afegeix a la que ha près el Barça. El club blaugrana vestirà de groc al Santiago Bernabéu. El primer equip masculí del Futbol Club Barcelona saltarà al Santiago Bernabeu i jugarà el clàssic amb la tercera equipació: la de la senyera. Ho farà a petició del president, Joan Laporta, com a nova mostra del compromís del club amb el país.
Fruit d’aquestes dues decisions innovadores, el CM del compte oficial de Twitter de la cadena de restaurants Telepizza hi ha intervingut amb una dosi d’humor. Ha fet una piulada controvertida, burlant-se del Madrid. I això ha causat una onada d’indignació entre molts usuaris madridistes de la xarxa social. Concretament, ha justificat l’elecció del color negre del Madrid amb el fet que “ja aniran directament vestits d’àrbitres”, i fent al·lusió al típic comentari que el Madrid fa trampes.
Això ha generat la indignació esmentada entre molts usuaris madridistes. Alguns d’ells, amb el mateix to irònic, han dit anunciat que, a partir d’ara, es decantaran per cadenes de pizza com Domino’s Pizza o Pizza Hut, en detriment de Telepizza. Posteriorment, el mateix compte de Telepizza ha esborrat el tuit en qüestió i n’ha fet un de nou, anunciant que “avui he après una lliçó: les pilotes s’han de tocar al camp i no a Twitter. Demano perdó a tots els que he ofès amb el meu tuit d’abans”.
Aquesta, de fet, no ha estat l’única piulada del dia en clau d’humor i de futbol. I és que el compte oficial de la plataforma de vendes online Aliexpress s’ha rigut de l’absència del Barça al sorteig de la Champions League, fent al·lusió, amb la imatge d’un crispeter, que l’equip de Xavi veurà els partits de la competició des del sofà de casa seva.