Món Esport
Indignació entre el madridisme per una piulada de Telepizza

El Reial Madrid ha anunciat a les seves xarxes socials que farà servir al clàssic de diumenge vinent una equipació alternativa i inèdita. L’equip de Carlo Ancelotti vestirà de color negre. Ho farà amb una equipació nova, similar a la segona equipació que va tenir la temporada 2014/2015, i per commemorar el 120è aniversari del club. I també servirà per celebrar el vintè aniversari de la col·laboració entre l’estilista japonès Yohji Yamamoto i la marca Adidas, que vesteix el Reial Madrid.

És una decisió molt cridanera, que s’afegeix a la que ha près el Barça. El club blaugrana vestirà de groc al Santiago Bernabéu. El primer equip masculí del Futbol Club Barcelona saltarà al Santiago Bernabeu i jugarà el clàssic amb la tercera equipació: la de la senyera. Ho farà a petició del president, Joan Laporta, com a nova mostra del compromís del club amb el país.

Fruit d’aquestes dues decisions innovadores, el CM del compte oficial de Twitter de la cadena de restaurants Telepizza hi ha intervingut amb una dosi d’humor. Ha fet una piulada controvertida, burlant-se del Madrid. I això ha causat una onada d’indignació entre molts usuaris madridistes de la xarxa social. Concretament, ha justificat l’elecció del color negre del Madrid amb el fet que “ja aniran directament vestits d’àrbitres”, i fent al·lusió al típic comentari que el Madrid fa trampes.

Captura de pantalla del tuit de Telepizza, esborrat posteriorment

Això ha generat la indignació esmentada entre molts usuaris madridistes. Alguns d’ells, amb el mateix to irònic, han dit anunciat que, a partir d’ara, es decantaran per cadenes de pizza com Domino’s Pizza o Pizza Hut, en detriment de Telepizza. Posteriorment, el mateix compte de Telepizza ha esborrat el tuit en qüestió i n’ha fet un de nou, anunciant que “avui he après una lliçó: les pilotes s’han de tocar al camp i no a Twitter. Demano perdó a tots els que he ofès amb el meu tuit d’abans”.

Aquesta, de fet, no ha estat l’única piulada del dia en clau d’humor i de futbol. I és que el compte oficial de la plataforma de vendes online Aliexpress s’ha rigut de l’absència del Barça al sorteig de la Champions League, fent al·lusió, amb la imatge d’un crispeter, que l’equip de Xavi veurà els partits de la competició des del sofà de casa seva.



Més notícies
Gavi i Karim Benzema, durant el clàssic de la primera volta de Lliga, al Camp Nou | Europa Press
Equipacions alternatives sense precedents al clàssic de diumenge
Notícia: Equipacions alternatives sense precedents al clàssic de diumenge
Comparteix
Sorpresa en l'elecció de Barça i Reial Madrid, que renunciaran als seus uniformes tradicionals
Luis Enrique, Pep Guardiola, Xavi i Unzué en la presentació del documental 'Vivir valELA pena' | Europa Press
Luis Enrique fa un gran favor al seu bon amic Xavi Hernández
Notícia: Luis Enrique fa un gran favor al seu bon amic Xavi Hernández
Comparteix
El seleccionador espanyol dona descans a Sergio Busquets en la pròxima aturada de compromisos internacionals

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Culer. a març 19, 2022 | 06:19
    Culer. març 19, 2022 | 06:19
    Fa molts anys va passar un cas semblant; el Reial Madrid va dur una samarreta amb publicitat d'una marca d'electrodomèstics. Resultat: les vendes d'aquesta marca van baixar un 25%. Una temporada va durar l'experiment.
  2. Icona del comentari de: Culé a març 19, 2022 | 07:37
    Culé març 19, 2022 | 07:37
    Doncs nois, jo, CULÉ - amb majúscula- crec que ens han fet fora de la Champioms merescudíssimament.

Respon a Culer. Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa