Gairebé fa un any de la marxa de Leo Messi del Futbol Club Barcelona i el seu posterior fitxatge pel París Saint-Germain (PSG), un fet que va causar un gran impacte en molts culers. La primera temporada sense Messi al Barça ha estat molt dura: no s’ha guanyat cap títol, hi ha hagut un canvi forçat d’entrenador, l’equip no ha superat la fase de grups de la UEFA Champions League… Tot i això, a poc a poc, el barcelonisme ha anat superant la seva baixa i ha trobat nous ídols en jugadors com Pedri González o Ansu Fati. A més a més, el mercat de fitxatges tan prometedor que està encarant actualment el club blaugrana afegeix encara més optimisme a la culerada.
El PSG vol renovar Messi fins a 2024
Tanmateix, el PSG podria tornar a fer mal al Barça amb Messi, ja que, segons avança el diari Marca, l’entitat francesa té la intenció d’allargar-li el contracte una temporada més. Veure l’astre argentí amb la samarreta del PSG és quelcom que causa dolor a molts culers i això, que semblava que havia d’acabar l’any 2023, podria endarrerir-se fins a 2024. Sempre segons el mitjà de comunicació madrileny citat, el club parisenc vol proposar-li una renovació d’un curs més al de Rosario. En primer lloc, perquè consideren que la primera temporada ha estat fallida pel procés d’adaptació i en segon lloc, perquè Messi està generant molts ingressos extraordinaris al PSG. Cal tenir en compte, però, que la resposta de l’entorn de l’argentí ha estat que encara és d’hora per parlar d’això i que fins que no acabi el Mundial de Qatar de finals d’aquest any no es plantejaran el futur del futbolista.
Una renovació de Messi amb el PSG fins a 2024 impossibilitaria el somni utòpic de molts culers, que creuen que, quan acabi el seu contracte l’any vinent, l’argentí podria tornar al Barça. És una opció que ja ha estat gairebé descartada en algunes ocasions pel president Joan Laporta, però un bon grapat d’aficionats barcelonistes tenen el desig de tornar a veure Messi amb la samarreta blaugrana. Cal recordar que el seu darrer partit al Camp Nou va ser a porta tancada per les restriccions de la pandèmia del coronavirus, així que els culers encara no han tingut l’oportunitat d’acomiadar-se d’ell i homenatjar-lo com mereix.