Kylian Mbappé, davanter francès del París Saint-Germain (PSG), estaria una mica més a prop de renovar amb el seu actual equip. Segons revela el diari anglès The Telegraph, el club estaria esperançat amb la continuïtat de la seva estrella després que els dirigents qatarians de l’entitat s’hagin reunit a Doha amb la mare del futbolista, Fayza Lamari. Aquestes trobades han deixat com a conclusió un sentiment d’optimisme a París, on es creu que Mbappé podria arribar a rebutjar l’oferta del Reial Madrid, cosa que semblava impossible en els darrers mesos i setmanes.
El PSG vol que Mbappé sigui seu durant el Mundial de Qatar
La intenció del PSG és que Mbappé vesteixi la seva samarreta durant una temporada més, com a mínim, ja que així disputaria el Mundial de Qatar amb un club que és propietat dels grans magnats del mateix país. És per això que, segons han explicat diversos mitjans de comunicació que han tingut accés a les negociacions, des de París s’han fet propostes del tot desorbitades per al francès per tal d’aconseguir la seva renovació a curt termini.
Les ofertes desorbitades del PSG a Mbappé
Sky Sports va assegurar que el PSG hauria ofert fins a 150 milions d’euros a Mbappé per a les pròximes dues temporades, cosa que suposa més del doble del que el Reial Madrid ha posat sobre la taula del davanter francès. Però això no és tot, ja que el club parisenc fins i tot estaria disposat a cedir-li al jugador el 100% dels seus drets d’imatge, cosa que significa que no podria explotar-los per treure’n un benefici econòmic i que d’aquesta manera perdria molts diners. Això, tenint en compte que la seva mare també gestiona els seus drets d’imatge, és quelcom molt significatiu. Així doncs, queda clar que el PSG està disposat a tot per renovar Mbappé.