El davanter català Ferran Jutglà està sent una de les grans sensacions del futbol europeu aquesta temporada. El seu breu pas pel Futbol Club Barcelona li va valdre una oportunitat com a titular al Bruges belga i no l’està desaprofitant. Marca gols a cabassos, és un dels màxims golejadors de la seva lliga i, el més important, ha estat una de les peces fonamentals per aconseguir la proesa de classificar el seu club per als vuitens de final de la UEFA Champions League. Es pot considerar que la seva temporada al Bruges està sent de somni, però ara hi ha hagut un gir de guió inesperat que li pot suposar un contratemps.
Carl Hoefkens, entrenador del Bruges de Jutglà, ha estat acomiadat
Malgrat els grans resultats a la Champions, el Bruges es troba molt per sota de les expectatives a la lliga belga. És el quart classificat, cosa que no acaba d’estar del tot malament, però està a dotze punts del Genk, el líder de la competició, quan l’objectiu dels de Ferran Jutglà hauria de ser estar lluitant per la primera plaça. Tot això ha forçat una decisió dràstica per part de la junta directiva del Bruges i és que l’entrenador de l’equip, el belga Carl Hoefkens, ha estat acomiadat.

Hoefkens era un dels grans valedors de Ferran Jutglà al Bruges. La seva destitució no vol dir que ara el català hagi de perdre importància, però sí que significa que marxa una de les persones que més havia confiat en el davanter osonenc. Quan encara no havia acabat d’esclatar, Hoefkens va arribar a assegurar que tenia “molta fe” dipositada en el jove futbolista exblaugrana i experico. Tant és així que Jutglà ha publicat una imatge molt emotiva a les xarxes socials on se’l pot veure fent-li una abraçada a Hoefkens. A més a més, també ha escrit: “Gràcies, entrenador! Et desitjo el millor”. Amb el nou tècnic, Juglà té l’objectiu de continuar brillant i fer-se encara més fort al Bruges.