“Spotify Camp Nou”. Els culers s’hauran d’acostumar al fet que aquest cognom acompanyi el nom del seu estadi durant, com a mínim, els pròxims tres anys. Segons ha informat RAC1, la mateixa emissora de ràdio que ja va revelar l’existència de l’acord entre el Futbol Club Barcelona i l’empresa musical sueca, aquest ha estat el nom que s’ha pactat entre l’entitat blaugrana i Spotify. Cal recordar que el president Joan Laporta ja va advertir durant la seva campanya electoral que, si ell acabava guanyant els comicis, posaria a la venda els title rights de l’estadi, cosa que ha dut a terme quan ha arribat a un acord amb la companyia en qüestió.
De fet, Spotify passarà a ser el main sponsor del Barça. Això vol dir que no només posarà nom a l’estadi, sinó que també reemplaçarà els patrocinis de Rakuten i Beko a les equipacions del primer equip masculí i el d’Stanley al primer equip femení. A més a més s’espera que la presència d’aquesta empresa sueca sigui constant en tot allò que faci el Barça a partir de la temporada vinent, siguin publicacions a les xarxes socials o qualsevol mena d’anuncis, per exemple. A canvi, l’entitat culer rebrà fins a 280 milions d’euros, sempre segons RAC1, els quals quedaran repartits en tres anys, que suposen gairebé 100 milions per curs.
Ara bé, aquesta quantitat podria créixer a partir de la segona o tercera temporada, ja que si finalitza la remodelació de l’estadi, el valor dels seus title rights augmentarà de forma exponencial. Cal tenir en compte que no és el mateix patrocinar un camp que necessita una reconstrucció, com és el cas del Camp Nou, o fins i tot que estigui en obres, com passarà ben aviat, que posar el nom a un dels estadis més moderns i grans del món, com serà el nou Camp Nou quan s’hi hagin fet tots els treballs relatius a l’Espai Barça. L’entitat blaugrana va estar a punt de tancar l’acord de patrocini amb empreses de criptomonedes com Polkadot o Vegan Nation, però Spotify ha acabat sent l’escollida per evitar conflictes ètics.