Una nova marca podria vestir el Barça després de més de vint anys amb Nike

L'empresa alemanya Puma estaria interessada en club blaugrana, segons informa el diari Ara

El Barça i Nike estan junts des del 1998. L’empresa estatunidenca va irrompre a temps per crear la mítica samarreta del Centenari i des d’aleshores ambdues parts han anat renovant el seu compromís. De fet, el contracte actual entre el club blaugrana i la marca de roba esportiva té vigència fins al 2026. Tanmateix, segons informa el diari Ara, les dues parts voldrien parlar del seu acord, ja que voldrien fer modificacions. D’una banda, el Barça vol més autonomia, mentre que Nike, a causa de la pandèmia, vol rebaixar els 105 milions d’euros que paga a l’entitat blaugrana.

Enmig d’aquesta negociació, i sempre segons el diari Ara, hauria aparegut Puma, que sense fer cap oferta formal, hauria comunicat al Barça la intenció de convertir-se en la nova marca de l’equip blaugrana si el club trenca la relació amb Nike. L’empresa alemanya es troba en una fase de creixement i estan molt interessats a començar a apostar per grans clubs. D’aquesta manera sumarien un segon equip del nivell més alt d’Europa, ja que actualment ja patrocinen el Manchester City, més enllà d’altres clubs com el València, el Borussia Dortmund o el Girona.

Puma també ha signat contractes amb futbolistes de l’elit, com per exemple Neymar Jr., qui va deixar Nike l’any passat. Ara bé, cal destacar que l’empresa estatunidenca va comunicar recentment que això es devia a una presumpta agressió sexual a una treballadora. Pel que fa al Barça, Puma és la marca de jugadors com Antoine Griezmann o Óscar Mingueza, així com els exblaugranes Samuel Eto’o, Luis Suárez o Yaya Touré.

Més informació

Nou comentari