El Futbol Club Barcelona ha celebrat els dos títols de Lliga dels dos primers equips, el masculí i el femení, amb una rua multitudinària que ha omplert els carrers de la ciutat dels colors blau i grana. Ha estat una gran festa que els culers volien viure des de feia temps, ja que en els últims anys les alegries del Barça han arribat amb comptagotes. S’ha trobat a faltar, però, la presència d’una persona: Gerard Piqué. L’exdefensa central català, que va anunciar la seva retirada just abans del Mundial de Qatar, va ser convidat a formar part de la rua pel mateix Xavi Hernández, però finalment no hi va anar.
Gerard Piqué no ha participat de la rua del Barça
En el palmarès de Piqué hi figura aquesta Lliga aconseguida pel Barça. És la novena de la seva carrera. Va formar part de la plantilla durant menys de mitja temporada i va disputar molt pocs partits. Concretament, només va jugar sis duels de Lliga, on no va marcar cap gol ni va repartir cap assistència. A més a més, des del mateix moment que va anunciar la seva retirada, es va centrar a organitzar la Kings League, que ha estat un gran èxit, així que ha passat pàgina ràpidament. Pot ser que per tots aquests motius hagi acabat declinant l’oferta de Xavi.

Piqué va explicar que no sabia què fer amb la invitació. El cert, però, és que la sensació és que no s’ha sentit gaire aquesta Lliga com a pròpia. A les xarxes socials gairebé no ha reaccionat al fet d’haver conquerit aquest títol. No ha escrit res, ni ha fet cap publicació més enllà d’una repiulada del compte oficial del Barça. Piqué serà culer tota la seva vida i segur que els seus camins tornen a creuar-se amb els del club, però ara per ara està desconnectat de l’equip.