Ja comença a fer-se un costum que el Futbol Club Barcelona exposi al carrer pancartes que encenen el madridisme. En aquesta ocasió, el club blaugrana obre una nova botiga de marxandatge a la capital espanyola i ho fa sota el lema “Raúl és culer”. En aquest sentit, el Barça aprofita el nom d’una de les icòniques llegendes formades al Reial Madrid com és Raúl González Blanco per tal de patrocinar l’obertura de la primera Barça Store a la ciutat on resideix el club blanc, el seu màxim rival. Concretament, la botiga es troba al Carrer Atocha número 75, una zona força cèntrica de la ciutat.
El Barça ja va posar una gran pancarta a Las Vegas
Cal recordar que, des del nou mandat de Laporta, la primera vegada que el Futbol Club Barcelona va posar una gran pancarta als carrers, va ser durant la pretemporada del club blaugrana als Estats Units. El Barça s’enfrontava al Reial Madrid a la ciutat de Las Vegas, la localitat del pecat (Sin City), i no va desaprofitar l’oportunitat per desplegar una pancarta on apareixia Joan Laporta, president del Barça, amb el missatge: “El que passa a Las Vegas es queda a Las Vegas”. En el seu moment va haver-hi discrepàncies dins del club sobre si posar o no la pancarta, però, finalment, Joan Laporta va donar el vistiplau al projecte.
La pancarta de Laporta a Madrid
La primera vegada que el president Laporta va utilitzar una pancarta va ser durant la darrera campanya de les eleccions del Barça i, per tant, encara no actuava en nom del club. “Ganes de tornar-vos a veure”, deia el missatge. En aquell moment, la pancarta va generar molta polèmica, ja que era de grans dimensions i s’ubicava al costat de l’estadi del Santiago Bernabéu. Laporta va aconseguir l’objectiu de tornar a la presidència del Futbol Club Barcelona en un moment molt complicat pel club en termes econòmics, esportius i institucionals.
