El Futbol Club Barcelona ja va tancar fa uns mesos un acord multimilionari amb l’empresa de música en streaming Spotify. La multinacional es va convertir en patrocinadora del club blaugrana pels anys vinents a canvi de posar el nom de la companyia a l’estadi del Camp Nou o a la samarreta del primer equip del Barça, substituint l’anterior espònsor de Rakuten. A hores d’ara, el club blaugrana continua sense tenir un patrocinador a la màniga de la samarreta del primer equip, però aquest fet podria canviar en qüestió de dies.
La plataforma de criptomonedes WhiteBIT podria tancar un acord amb el Barça ben aviat
Després que el Reial Club Deportiu Espanyol de Barcelona fos el primer equip de LaLliga que incorporés un espònsor del sector de les criptomonedes amb la companyia Crypto Snack, el Barça també estaria a punt de fer el pas cap al metavers i la tecnologia del blockchain. I és que, segons informa Mundo Deportivo, el Barça estaria ultimant els darrers acords amb la companyia WhiteBit per tal que sigui la successora del patrocini de Beko a la màniga de la samarreta.
WhiteBit deixarà una gran milionada al Barça
L’acord entre ambdues institucions estaria a punt de tancar-se per uns 20 milions d’euros. L’empresa també estaria interessada a aparèixer a la part posterior de la samarreta de la resta de seccions del Barça i, fins i tot, en la màniga del femení. Tot plegat arriba en un moment on el Barça arriba curt de diners, i més amb el problema que està tenint per inscriure tots els fitxatges a LaLliga. Aquests 20 milions d’euros donaran aire al club i una imatge de progressió cap al futur, ja que totes les tecnologies del blockchein, els NFT’s i les criptomonedes estan en constant creixement i expenent-se de manera molt ràpida per tot el món.