El cas dels pagaments multimilionaris del Futbol Club Barcelona a l’empresa DASNIL 95, dirigida per l’exvicepresident del Comitè Tècnic d’Àrbitres José María Enríquez Negreira, continua deixant noves informacions. En aquesta ocasió, el diari El Mundo, ha destapat que l’exàrbitre professional hauria estat retirant grans quantitats de diners del seu compte bancari durant els anys que mantenia una relació contractual amb el club blaugrana. Segons informa el rotatiu, les quantitats retirades arribarien fins als 20.000 euros mensuals. En total, es calcula que Enríquez Negrreira hauria dilapidat una quantitat aproximada als 6,6 milions d’euros.
El Comitè Tècnic d’Àrbitres i la RFEF donaran la cara aquest migdia
A les 14 hores del dijous 2 de març, està previst que Luis Medina Cantalejo, president del Comitè Tècnic d’Àrbitres (CTA), juntament amb Andreu Camps, secretari general de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), compareguin davant dels mitjans de comunicació a la Ciutat del Futbol de Las Rozas per donar noves explicacions sobre el cas Negreira. Cal recordar que José María Enríquez Negreira va ser apartat del seu càrrec a la vicepresidència del CTA amb l’arribada de Luis Rubiales a la presidència de la Federació, el qual va decidir substituir tot el comitè.

La Fiscalia continua investigant el cas
Per altra banda, la Fiscalia, que investiga el cas Negreira, hauria qualificat les disposicions de José María Enríquez Negreira en els seus informes com a “escandaloses”. També, cal recordar que Football Leaks va destapar, fa uns dies, la quantitat que l’excol·legiat hauria rebut de part del Barça entre 2001 i 2017. En total, Enríquez Negreira hauria ingressat un total de 6,2 milions d’euros entre dues empreses que tenia al seu nom: DASNIL 95 i NISDAL SCP. Es preveu que el dimarts 7 de març, el Barça doni noves explicacions sobre el cas que ha esclatat en les darreres setmanes.