Un cop més, Max Verstappen ha demostrat un cop més per quin motiu és el millor pilot del món. I és que el vigent campió del Mundial de la Fórmula 1 transmet la sensació que podria sortir amb dues voltes de desavantatge dels seus rivals que acabaria guanyant la cursa. De fet, el neerlandès ha començat des de la catorzena posició el Gran Premi de Bèlgica, però tothom sabia que acabaria per davant de tots un cop es creués la línia de meta amb la bandera de quadres.
Carlos Sainz ha sortit primer, però no ha tingut opció contra Verstappen
La cursa al circuit de Spa ha començat bé pel pilot espanyol Carlos Sainz. Ha sortit bé i s’ha defensat de competidors com Checo Pérez, però un cop Verstappen ha començat a escalar posicions no ha tingut res a fer. És així, contra el monoplaça del pilot dels Països Baixos no es pot fer res aquesta temporada. Un cop posa la directa no se’l pot aturar. Per algun motiu és, amb diferència, el líder del Mundial de pilots d’aquesta temporada.
Alonso, frustrat per Hamilton
Per altra banda, el pilot asturià, Fernando Alonso, ha començat tercer el Gran Premi de Bèlgica. Res més començar la carrera, Alonso ha superat el Red Bull de Sergio Pérez i s’ha posat segon, però, pocs instants després, Hamilton ha impactat contra Fernando provocant que l’espanyol perdés algunes posicions i deixant sense opció a podi al pilot d’Alpine. Alonso ha acabat la cursa en la cinquena posició i ha aprofitat per criticar la maniobra de Hamilton. Ha tractat el britànic d’idiota i ha dit que només sap pilotar quan comença primer.
Alonso i Sainz han picat de cap amb la realitat
Pocs confiaven en un doble podi dels pilots espanyols, però la realitat és que Carlos Sainz i Fernando Alonso han arribat a estar en la primera i segona posició alhora. No obstant això, aquest moment de glòria ha picat de morros amb la realitat i pocs minuts després, ni Alonso es trobava en posicions de podi ni Carlos Sainz en la primera posició. És més,el madrileny ha patit fins al final defensant una tercera posició, ja que George Russell l’ha pressionat fins a la darrera volta reduint el temps entre els dos monoplaces.