Món Esport
El Madrid s’arrossega per la Lliga i només pensa en la Copa i la Champions

El Reial Madrid continua amb la mala imatge a la Lliga i suma una nova derrota. Aquest cop, els blancs han caigut davant una gran Reial Societat que ha estat immensament superior durant els noranta minuts a l’Estadi d’Anoeta (2-0). Take Kubo i Ander Barrenetxea han estat els encarregats de marcar els gols de la victòria txuri-urdin en un duel on, a més a més, Dani Carvajal ha acabat expulsat. Això, juntament amb la victòria del Futbol Club Barcelona contra l’Osasuna al Camp Nou, permetrà que els blaugranes siguin campions de Lliga si guanyen el derbi contra el Reial Club Deportiu Espanyol de la següent jornada.

El Madrid llança la Lliga a Anoeta i se centra en els dos pròxims partits de Copa i Champions

El partit del Madrid a Anoeta ha estat nefast. Fa temps que els blancs han donat la Lliga per perduda i s’arrosseguen per tots els estadis de la Primera Divisió deixant una imatge vergonyosa. Aquest cop s’hi ha hagut de sumar el fet que aquest cap de setmana el Madrid juga la final de Copa contra l’Osasuna a l’Estadi de la Cartuja de Sevilla i ha quedat claríssim que el cap dels futbolistes merengues estava totalment posat en aquest duel del dissabte vinent. Ara bé, tot i que el Madrid acabi guanyant la Copa, finalitzar una Lliga amb aquestes males sensacions no és gens positiu per a l’equip i per al club.

Els jugadors de la Reial Societat celebren un gol contra el Madrid | Europa Press
Els jugadors de la Reial Societat celebren un gol contra el Madrid | Europa Press

Cal tenir en compte que, just després de la final contra l’Osasuna, el Madrid juga un partit que és encara més important. Els blancs reben el Manchester City a l’Estadi Santiago Bernabéu a l’anada de les semifinals de la UEFA Champions League. Tot i que els merengues guanyin la Copa, la gran aspiració de l’equip és tornar a alçar la Lliga de Campions. Així doncs, queda clar que el Madrid ha llançat la Lliga amb aquest partit nefast contra la Reial Societat per centrar-se en els dos pròxims compromisos vitals per al club.



Més notícies
Jordi Alba celebra el seu gol contra l'Osasuna | FC Barcelona
Un golàs d’Alba desencalla el Barça i l’apropa encara més a la Lliga (1-0)
Notícia: Un golàs d’Alba desencalla el Barça i l’apropa encara més a la Lliga (1-0)
Comparteix
Els blaugranes han guanyat l'Osasuna al Camp Nou en un duel on el gol ha trigat moltíssim a arribar
Pep Guardiola i Kevin de Bruyne | Europa Press
Salten les alarmes al City de Guardiola abans de jugar contra el Madrid
Notícia: Salten les alarmes al City de Guardiola abans de jugar contra el Madrid
Comparteix
El far dels 'sky blues' al mig del camp, Kevin de Bruyne, s'ha lesionat quan queden pocs dies per a les semifinals de Champions
Taty Castellanos celebra un dels seus gols contra el Madrd | Girona FC
La bèstia negra que el Madrid no hauria imaginat mai
Notícia: La bèstia negra que el Madrid no hauria imaginat mai
Comparteix
Després d'una temporada on només li faltaven gols, Taty Castellanos n'ha marcat quatre de cop en el millor escenari possible
Taty Castellanos celebrant un dels seus gols | Girona FC
El Girona atropella el Madrid i fa un pas de gegant per a la salvació (4-2)
Notícia: El Girona atropella el Madrid i fa un pas de gegant per a la salvació (4-2)
Comparteix
Taty Castellanos, davanter del Girona, li fa quatre gols a un Madrid molt fluix en un partit important per la salvació i amb el qual els blancs s'acomiaden de la Lliga

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa