Després d’unes setmanes amb la incògnita de qui agafaria les regnes de la banqueta del Girona Futbol Club després de l’adeu de Míchel Sánchez, el club ha anunciat aquest dilluns que Quique Álvarez, qui fins ara havia entrenat el filial, serà el nou entrenador del conjunt gironí. Al capdavant del Girona B, el tècnic de Vigo va assolir l’ascens de Tercera RFEF a Segona RFEF fa dues temporades, i a més de consolidar la categoria el curs passat, ha estat capaç de liderar un projecte competitiu a la banqueta del segon equip. De la mateixa manera que al filial, Quique Álvarez estarà acompanyat pel seu germà, Òscar, qui serà el segon entrenador.
El Girona anuncia Quique Álvarez, entrenador del filial, com el substitut de Míchel
El Girona ha volgut justificar l’arribada de Quique Álvarez a la banqueta de Montilivi com una “aposta per la promoció interna” i una “continuïtat al projecte esportiu, confiant la direcció del primer equip a un tècnic de la casa i amb un profund coneixement de la seva estructura“. Per això, la direcció esportiva creu que el tècnic gallec té la “capacitat per desenvolupar talent i competir amb exigència”, a més de tenir “coneixement del futbol base del Girona, un dels pilars del club“. L’objectiu principal de l’entitat gironina serà, igualment, poder tornar a Primera Divisió. Segons el club, “amb aquest moviment, el Girona reafirma la seva confiança en el talent intern i en un model basat en la continuïtat, la identitat i el creixement des del futbol base“.
✍️ Quique Álvarez, nou entrenador del Girona FChttps://t.co/7v72evtP8Z pic.twitter.com/LFvQW501ok
— Girona FC (@GironaFC) June 22, 2026
Quique Álvarez té una llarga trajectòria a les banquetes. Va començar el 2009, en el futbol formatiu del Futbol Club Barcelona, i després va passar per cossos tècnics de clubs com el Vila-real, l’Alabès o el Llevant, abans d’arribar definitivament a Girona: primer al filial i, a partir de la pròxima temporada, fent el salt al primer equip.

