Míchel Sánchez no continuarà al Girona Futbol Club. El club de Montilivi ha fet oficial que el tècnic madrileny deixa la banqueta de l’equip català després del descens consumat a la Segona Divisió en l’última jornada. L’entitat gironina, en un comunicat a les xarxes socials, ha expressat “el seu més sincer agraïment al tècnic madrileny per la dedicació, el compromís i la professionalitat amb què ha liderat el primer equip, així com pel tracte humà, proper i respectuós que ha mantingut en tot moment amb els socis, els aficionats, la direcció i tots els treballadors del club” i ha volgut desitjar, tant a ell com al seu staff, els majors èxits, tant en l’àmbit professional com personal en el futur.
Míchel Sánchez diu adeu al Girona després de cinc anys
L’entrenador de Vallecas va arribar a la banqueta del Girona l’estiu del 2021 i marxa havent dirigit un total de 221 partits oficials, convertint-se així en un dels entrenadors més importants de la història recent de l’entitat catalana. En la seva primera temporada, ja va portar l’equip a Primera Divisió a través del play-off d’ascens, mentre que dos anys després, va aconseguir la classificació del Girona per a la UEFA Champions League per primera vegada, culminant una tercera posició històrica a la Lliga a la temporada 2023/24. Per això, el club remarca que el madrileny “ha estat una figura clau en el creixement esportiu i la consolidació del model de joc del Girona“.
Míchel Sánchez no continuarà al Girona FC.
— Girona FC (@GironaFC) May 28, 2026
El Club vol desitjar al tècnic i al seu staff els majors èxits tant en l’àmbit professional com personal en el futur.
🔗 https://t.co/6UzUbZLzW0 pic.twitter.com/epIrrpQyer
L’arribada de Míchel va marcar un abans i un després a la història de l’entitat de Montilivi i, a més, també se li ha estat molt agraït per la seva estima amb el català. Des del primer moment, el tècnic madrileny va decidir aprendre l’idioma i crear un vincle molt especial a les rodes de premsa, fet que li va donar el sobrenom afectuós de ‘Míchel català‘. Ara, i després d’anys d’èxits al Girona, tot apunta que l’entrenador de Vallecas posarà rumb a l’Ajax d’Amsterdam.

