Món Esport
L’Espanyol tanca el curs a Cornellà amb un empat agredolç (1-1)

L’RCD Espanyol ha empatat 1-1 davant la Reial Societat en l’última jornada de Lliga en un partit en què els blanc-i-blaus ja havien arribat salvats matemàticament i sense pressió classificatòria. Tot i això, encara estava a l’aire un últim objectiu difícil pero encara possible: aconseguir una plaça per a la Conference League, sempre que guanyessin el partit i els seus rivals directes no ho fessin. Finalment, ni amb la victòria s’hauria complert aquest escenari, perquè el Rayo Vallecano i el València han guanyat els seus respectius partits. El partit ha començat amb una Reial Societat més activa en els primers minuts, tot i que sense necessitat classificatòria. El conjunt vasc ha buscat controlar el ritme del joc i ha acabat trobant recompensa al minut 27, quan Orri Óskarsson ha avançat els visitants amb un gol que ha superat la defensa perica.

L'empat de l'Espanyol contra la Reial Societat. | Europa Press
L’empat de l’Espanyol contra la Reial Societat. | Europa Press

Un empat insuficient en una última jornada sense pressió

A la represa, el conjunt de Manolo González ha fet un pas endavant clar en intensitat i ha començat a instal·lar-se amb més continuïtat en camp contrari. La pressió ha augmentat i el conjunt perico ha començat a guanyar segones jugades, fet que ha permès generar més perill sobre l’àrea rival. Aquest canvi de dinàmica ha tingut premi al minut 64, quan Roberto Fernández ha aconseguit l’empat amb el 1-1, culminant una acció ofensiva que ha tornat l’equilibri al marcador i ha encès momentàniament l’esperança d’un possible final amb premi europeu. Tot i això, amb el pas dels minuts, el partit s’ha anat estabilitzant i ha perdut ritme. El conjunt balnc-i-blau ha intentat mantenir la pressió, però la falta de precisió en l’última passada ha impedit generar ocasions clares per completar la remuntada. La Reial Societat, per la seva banda, ha gestionat el resultat amb calma i ordre.

En els últims minuts, el duel ha ha tingutpoques arribades i molt joc al mig del camp. El xiulet final ha confirmat l’ 1-1, un resultat que deixa sensacions oposades: l’Espanyol ha tancat la temporada amb solidesa després d’assegurar la permanència, mentre que la Reial Societat suma un punt en un partit sense transcendència classificatòria.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa