El Reial Madrid ha patit una molt mala notícia. Luka Modric, un dels tres jugadors més importants del seu primer equip masculí, s’ha lesionat en el darrer partit que la selecció de Croàcia ha disputat. Segons el club blanc, el migcampista té una sobrecàrrega muscular al maluc, i per tant estarà fora de combat almenys una setmana. És una baixa molt significativa, si bé s’espera que no es perdi més de dos partits.
De fet, en el pitjor dels casos, estaria deu dies de baixa. Això implicaria que es perdria la cita de Lliga contra l’Osasuna i la de UEFA Champions League contra el Xàkhtar de Donetsk. Dos partits contra rivals molt inferiors sobre el paper, que a més es disputaran a l’estadi Santiago Bernabéu. Tot plegat alleugera l’impacte de la notícia.
El croat, doncs, estarà a punt per al clàssic, contra un Futbol Club Barcelona que sí que tindrà baixes molt greus. A més, tenint en compte el gran rendiment que està oferint quasi tot el conjunt de la plantilla de Carlo Ancelotti, l’absència del Pilota d’Or en les dues cites esmentades no serà gaire notòria.
Camavinga substituirà Modric
Concretament, el tècnic italià podrà suplir el jugador amb Éduardo Camavinga. El francès ha estat a l’altura les vegades que ha tingut oportunitats de sumar minuts en un mig del camp amb molt de talent. Com a pivot defensiu, el també francès Aurelien Tchouameni s’està adaptant, mentre que a l’altra interior, Toni Kroos té l’avantatge d’haver deixat la selecció alemanya i per tant de tenir més descans. Finalment, l’uruguaià Fede Valverde està on fire, si bé en moltes ocasions juga en una posició més avançada, fent l’equivalència d’extrem dret, ja que aquí, per diversos motius, el Madrid no està ben cobert.
D’altra banda, l’aturada de seleccions ha anat bé als vigents campions de la Lliga i la Champions per recuperar una de les seves altres estrelles: Karim Benzema. El francès va lesionar-se al debut europeu, al camp del Celtic, i després d’haver estat fora unes setmanes, i tal com ha ensenyat el club a les seves xarxes socials, ja s’entrena amb el grup i ja pensa en el cap de setmana.