Món Esport
El Barça confirma la lesió de Rodri, que podria ser més greu del previst
  • CA

El Futbol Club Barcelona ha emès un comunicat mèdic aquest dimecres per confirmar que les molèsties que va patir Rodri Hernández en el partit de UEFA Champions League contra l’Aston Villa i que van provocar el seu canvi al descans s’han convertit en una lesió. Segons consta en la informació compartida pel Barça, el migcampista madrileny pateix “una petita lesió al bíceps femoral de la cama dreta”. El club blaugrana ha anunciat també que Rodri es perdrà el partit de Lliga d’aquest cap de setmana contra l’Atlètic de Madrid i que la seva evolució marcarà la disponibilitat de cara al futur.

Tot i que aquesta “petita lesió” que comunica el Barça no faci pensar en res greu, el diari Sport assegura que Rodri estarà un mes de baixa. Això faria que es perdés l’aturada de seleccions que començarà la setmana vinent i que tampoc no estigués disponibles per als partits del Barça contra el Vila-real, el Sabah i el Deportivo de la Corunya. La seva reaparició podria ser contra el Celta de Vigo a la Lliga, a principis de desembre.

Plaga de lesions al Barça

Es tracta d’una baixa molt sensible per a Hansi Flick, ja que l’entrenador alemany ha utilitzat Rodri en gairebé tots els partits que l’ha tingut disponible. La seva lesió, a més a més, se suma al col·lapse que existeix ja a la infermeria blaugrana, que actualment ocupen, més enllà de Rodri, Eric Garcia, Jules Kounde, Xavi Espart, Andreas Christensen, Dani Olmo i Roony Bardghji. Després de l’aturada de seleccions, es preveu que molts d’ells es comencin a recuperar. Els casos més greus són els d’Espart i Bardghji, que no tornaran fins a l’any vinent.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa