Un dels jugadors que millor inici de temporada està fent amb el Futbol Club Barcelona ha estat Ousmane Dembélé. L’extrem francès ha marcat, ha assistit i ha enamorat l’estadi on fa uns mesos havia estat xiulat per la seva decisió de no renovar amb el club blaugrana. No obstant això, Dembélé ha demostrat que està totalment implicat en el nou projecte de Xavi i aquesta jornada, tot i que no ha marcat ni assistit, s’ha sacrificat pel bé de l’equip amb un gest que ha convençut l’Spotify Camp Nou que el futbolista està feliç a Barcelona i que ho vol donar tot per l’escut.
Dembélé ha estat pare la nit abans del partit
L’atacant del Barça no ha tingut una nit tranquil·la, puix el jugador ha estat pare el mateix dia que ha sortit com a titular contra l’Elx. Xavi Hernández ha parlat meravelles sobre el comportament i la implicació de Dembélé amb el club durant la roda de premsa de després del partit. “Dembélé està jugant a un nivell alt. Avui ha demostrat el compromís que té amb el club perquè ha sigut pare i ha dormit molt poc. Li he preguntar com estava i ell sempre vol jugar. Li agrada el futbol, està implicat, té un gran compromís i per això està rendint. Perquè és un professional. Des que estic aquí estic molt satisfet i content de tenir Dembélé i és una garantia”, ha dit el tècnic de Terrassa.
Dembélé també tornarà amb la selecció francesa
Per altra banda, l’alt rendiment d’Ousmane Dembélé ha provocat que l’extrem del Barça torni a ser convocat amb la selecció francesa. Aquest fet segur que motiva el jugador, ja que, com bé diu Xavi, a Dembélé li agrada el futbol i ben segur que vol estar al Mundial de Qatar. Per ell és una bona oportunitat per tal de convèncer el seleccionador francès, Didier Deschamps, que està preparat pel repte. Així doncs, molt probablement, veurem un Dembélé més crescut durant el duríssim mes d’octubre on el Barça es jugarà la classificació pels vuitens de final de la Champions, una darrera prova per Dembélé que li servirà per convèncer el barcelonisme que, per fi, ha arribat al Camp Nou el jugador que l’afició esperava en els darrers cinc anys.