Món Esport
El Barça femení és l’altra cara (0-4)

El primer equip femení del Futbol Club Barcelona ha derrotat l’Arsenal a la cinquena jornada de la fase de grups de la UEFA Women’s Champions League. Aquest era, sense cap mena de dubte, el partit més exigent per a les blaugranes, ja que visitaven l’estadi del líder la Premier League. Tanmateix, i com han fet en absolutament tots els duels d’aquesta temporada, les de Jonatan Giráldez han dominat l’enfrontament des del primer fins a l’últim minut i han sumat els tres punts sense donar cap opció al rival (0-4). El Barça s’ha assegurat el lideratge del Grup C i tindrà un últim tràmit per culminar la lligueta amb un ple de victòries, oposant-se de forma frontal al paper lamentable del masculí.

L’Emirates Stadium, el camp on l’equip masculí de l’Arsenal disputa els seus partits a casa, ha estat l’escenari de luxe d’un dels millors partits que es poden veure al futbol femení europeu. Tot i que les graderies han presentat una bona imatge que demostra que estan canviant les coses pel que fa a la igualtat en aquest esport, el Barça no s’ha deixat intimidar per la pressió ambiental i ha sortit a jugar el seu futbol excels.

Malgrat que les ocasions han trigat força a aparèixer, les de Giráldez no han perdonat a la primera que han tingut. Al minut 23, Aitana Bonmatí ha aprofitat un error imperdonable de les londinenques i ha llançat ella sola un contraatac que ha definit a la perfecció. Amb la llauna oberta, el Barça només ha necessitat cinc minuts per sentenciar el duel. Jenni Hermoso ha caçat una bona centrada de Fridolina Rolfö des de la banda esquerra i ha batut Zinsberger amb facilitat. Però la jugada més destacada de la primera meitat no ha arribat fins al temps afegit, quan la mateixa davantera sueca ha disparat un obús brutal des de més enllà de la frontal de l’àrea per fer el tercer. Un autèntic golàs.

A la represa, el Barça ha mantingut el mateix guió que al primer temps i ha tingut oportunitats a dojo per ampliar la distància. Després de dos llançaments al pal, les blaugranes han aconseguit el quart i definitiu gol a la mitja hora de joc, quan Jenni Hermoso ha marcat el seu doblet després de culminar una gran acció combinativa. Les culers han finalitzat el xoc amb fins a vint xuts contra la porteria de Zinsberger, fet que demostra que la distància podria haver estat encara més gran.



Més notícies
Riqui Puig, en una imatge d'arxiu | Europa Press

L’actitud de Riqui Puig després de l’eliminació encén el barcelonisme

Notícia: L’actitud de Riqui Puig després de l’eliminació encén el barcelonisme
Comparteix
Ha estat molt criticat pels aficionats
Notícia: L’actitud de Riqui Puig després de l’eliminació encén el barcelonisme - Mobile
Clément Lenglet, amb Thomas Müller | Europa Press

La imatge per la qual Lenglet ha hagut de demanar disculpes als culers

Notícia: La imatge per la qual Lenglet ha hagut de demanar disculpes als culers
Comparteix
El jugador francès ha estat el centre de la polèmica després de l'eliminació de la Champions
Notícia: La imatge per la qual Lenglet ha hagut de demanar disculpes als culers - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa