Món Esport
Laporta reparteix una nova clatellada a Xavi

L’entrevista de Xavi Hernández a La Vanguardia en plena campanya electoral a la presidència del Futbol Club Barcelona en què va dir que Joan Laporta havia impedit el retorn de Leo Messi l’any 2023 continua generant reaccions. Després que Laporta ja reaccionés ràpidament a aquestes afirmacions i que les desmentís assegurant que tot plegat venia del rancor de Xavi per no haver triomfat com a entrenador del Barça i que era una estratègia electoral orquestrada per Víctor Font, ara, en una entrevista Ràdio Barcelona, el president sortint del club blaugrana ha deixat anar una nova clatellada al tècnic egarenc. Sense pèls a la llengua, Laporta ha afirmat que Xavi mai no va ser la seva opció preferida per entrenar el Barça: “Jo ja hauria fitxat Hansi Flick abans, quan vaig arribar al club”.

Laporta deixa clar que sempre va preferir Flick a Xavi

De fet, Laporta ha explicat que fins i tot va intentar el fitxatge de Flick abans d’incorporar Xavi, però que, en aquell moment, era impossible, ja que s’acabava de convertir en seleccionador alemany: “Amb el Rafa Yuste vam convidar Ralf Rangnick (exjugador i entrenador, expert en futbol alemany) a dinar i ens va recomanar el fitxatge de Flick. Aleshores ja vam detectar que estava entusiasmat amb la possibilitat d’entrenar el Barça, però no era el seu moment i no va ser possible. Primer vam intentar continuar amb Ronald Koeman i, després, vam fitxar Xavi”.

Hansi Flick i Joan Laporta, en una imatge d'arxiu | Europa Press
Hansi Flick i Joan Laporta, en una imatge d’arxiu | Europa Press

De tota manera, Laporta ha deixat clar que el nom de Flick va rondar-li pel cap en tot moment. En la darrera temporada de Xavi, quan ja es veia que les coses no anaven bé, el president sortint no va dubtar ni un moment: “Vam anar directament a buscar Flick”. Ara que ja és entrenador del Barça i que tot està anant molt bé, Laporta s’ha mostrat molt orgullós de la seva elecció: “A mi m’agradaria que fos l’entrenador durant molts anys, perquè reuneix totes les condicions: exigència, coneixements, professionalitat i tracte amb els jugadors”.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa