Món Esport
El Barça rebrà una bona suma de milions sense moure un dit

El Futbol Club Barcelona cobrarà una indemnització de sis milions d’euros per part del Wolverhampton Wanderers després que aquest no hagi executat l’opció de compra que tenia sobre Francisco Trincao fins al 30 de juny. Ho va informar el periodista Gerard Romero fa un any, quan es va redactar el contracte, i ara, un cop el club anglès ha decidit no quedar-se’l en propietat, atorgarà als catalans una molt bona notícia. El jugador ha estat cedit a la Premier League durant tota la temporada 2021/2022.

Això sí, el contracte del portuguès amaga una condició que afavoreix els interessos dels anglesos. Com que l’entrenador blaugrana, Xavi Hernández, no compta amb Trincao, el club li està buscant una sortida. El més probable, segons les mateixes informacions, és que això arribi en forma de venda. I en aquest sentit, els Wolves rebrien un 20% del traspàs.

L’Sporting de Portugal, el possible destí de Trincao

El destí del jugador podria ser l’Sporting de Portugal, un club que està tornant a viure uns anys dolços. Després d’absentar-se a la UEFA Champions League durant tres cursos, l’any 2021 va guanyar la lliga portuguesa i la darrera temporada va fer un bon paper a la màxima competició continental, en superar el Borussia Dortmund d’Erling Haaland a la fase de grups i passar als vuitens com a segons de grup, per darrere de l’Ajax (si bé a la ronda en qüestió van caure clarament per 5-0 en el global contra el Manchester City de Pep Guardiola).

La trajectòria de Trincao al Barça i al futbol

Aquest seria, doncs, el quart equip en la carrera del davanter. Va debutar a l’elit amb el Sporting de Braga, i va ser allà quan va cridar l’atenció de la junta directiva de Josep Maria Bartomeu. Aquesta el va comprar per trenta milions d’euros, perquè Trincao desembarqués al Barça de Ronald Koeman. Amb ell, mai no es va consolidar. Va acumular bastants partits en el curs 2020/2021 -42-, però en la majoria ho va fer com a suplent. Si bé va demostrar tenir qualitat, no va acabar de convèncer i per tant se li va buscar una sortida en forma de cessió, perquè continués creixent. I així ha estat. Als Wolves s’ha sentit més important.

Això sí, l’equip entrenat pel també portuguès Bruno Lage no ha trobat oportú efectuar la compra no obligatòria que podia efectuar. Aquesta rondava els 30 milions d’euros (i, segons Transfermarkt, el seu valor actual és 20 milions d0euros). De fet, aquest també era el valor que tenia l’opció de compra que hi havia en l’operació inversa d’Adama Traoré. L’hospitalenc va arribar cedit a la xavineta provinent dels Wolves i es va arribar a especular amb un possible intercanvi. Però finalment aquesta opció no ha interessat.



Més notícies
L'anunci oficial del fitxatge d'Andreas Christensen | FC Barcelona

Andreas Christensen, nou jugador del Barça

Notícia: Andreas Christensen, nou jugador del Barça
Comparteix
El club ha fet oficial el fitxatge del defensa central danès
Notícia: Andreas Christensen, nou jugador del Barça - Mobile
L'anunci oficial del fitxatge de Franck Kessié | FC Barcelona

El Barça anuncia el fitxatge de Franck Kessié

Notícia: El Barça anuncia el fitxatge de Franck Kessié
Comparteix
El migcampista ivorià arriba gratuïtament del Milan i es converteix en blaugrana fins a 2026
Notícia: El Barça anuncia el fitxatge de Franck Kessié - Mobile
Xavi Hernández, durant un entrenament | Europa Press

El Barça comença la pretemporada amb la presència d’un jugador inesperat

Notícia: El Barça comença la pretemporada amb la presència d’un jugador inesperat
Comparteix
Riqui Puig ha estat la sorpresa del primer dia de preparació per al curs 2022-2023
Notícia: El Barça comença la pretemporada amb la presència d’un jugador inesperat - Mobile
Frenkie de Jong, jugador del FC Barcelona | Europa Press

Laporta sorprèn revelant les intencions del Barça amb Frenkie de Jong

Notícia: Laporta sorprèn revelant les intencions del Barça amb Frenkie de Jong
Comparteix
Joan Laporta farà tot el que pugui per tal que el Barça es quedi Frenkie de Jong
Notícia: Laporta sorprèn revelant les intencions del Barça amb Frenkie de Jong - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa