Ja s’ha revelat el pròxim logotip que lliurà el Futbol Club Barcelona a la seva samarreta durant el primer Clàssic de la temporada, que es disputarà el pròxim 28 o 29 d’octubre a Montjuïc, a l’Estadi Olímpic Lluís Companys. Segons ha avançat RAC1, el conjunt blaugrana lliurà la imatge dels Rolling Stones, l’històric grup de rock, previsiblement amb la famosa boca vermella amb la llengua fora.
Així, serà el tercer logotip amb missatge musical que es veurà en la samarreta blaugrana d’un Clàssic, fruit de l’acord amb Spotify, el principal soci comercial del club. En les dues ocasions anteriors, els logotips escollits van ser el famós mussol de l’artista Drake, al Santiago Bernabéu, i el “Motomami” de Rosalía, en el partit jugat al Camp Nou la temporada passada.

En aquesta ocasió, l’elecció dels Rolling Stones ve motivada perquè només uns dies abans del primer Clàssic de l’any, l’històric grup traurà a la llum el seu nou disc, 18 anys després del seu últim, anomenat “Hackney Diamonds”. La banda britànica va presentar el seu nou projecte en un acte en el qual van participar Mick Jagger, Keith Richards i Ronnie Wood, membres del grup, a més de Jimmy Fallon, el famós presentador de televisió, que va exercir de mestre de cerimònies.
La bogeria per les samarretes
Si el Barça realitza el mateix procediment, tot fa preveure que la samarreta amb el logotip de Rolling Stones es posarà a la venda, cosa que generarà un autèntic rebombori entre els aficionats. En les anteriors ocasions, amb Drake i Rosalía, el club va posar a la venda edicions limitades a preus elevats. Per exemple, en el cas de la cantant de Sant Esteve Sesrovires, el Barça va realitzar dues edicions: una de 1899 unitats a un preu de 400 euros i una altra de només 22 unitats, amb les firmes dels jugadors de la primera plantilla, per 2.000 euros.