Món Esport
El Madrid fa caixa per un exjugador que no volia tornar
  • CA

El Reial Madrid ha realitzat fitxatges importants en aquestes primeres setmanes del mercat estiuenc i, per això, també necessita sortides. En aquest sentit, el club blanc ha aconseguit fer caixa per un jugador que, en un principi, semblava que tornaria al Santiago Bernabéu, però que finalment es quedarà al seu equip. Es tracta de Nico Paz, jugador del Como, el conjunt italià que entrena Cesc Fàbregas. El Madrid tenia l’opció de segellar el seu retorn per l’opció de recompra que tenia de 9 milions d’euros, i malgrat que l’ha executat, els blancs el tornaran a vendre al Como per una quantitat al voltant dels 60 milions.

El Madrid ha venut Nico Paz al Como de manera definitiva, tot i que es guarda una nova opció de recompra

Això sí, el Madrid encara no es vol desprendre de manera definitiva del jugador i hauria introduït una nova opció de recompra, que seria d’uns 80 milions, un preu força elevat per un futbolista de només 21 anys, tot i que ha tingut un gran rendiment a Itàlia. L’operació permet al Como quedar-se amb un dels seus millors jugadors i, al mateix temps, el Madrid manté el control. Tanmateix, els blancs han tingut l’oportunitat en les últimes temporades d’executar l’opció de recompra i permetre que l’argentí tornés al Santiago Bernabéu, però no ho han fet, tenint en compte que Paz no tenia lloc al mig del camp madrileny. A més, l’operació també ha culminat pel desig del jugador, que ha preferit quedar-se al Como, almenys un curs més, per seguir creixent en un equip i un entrenador, Cesc Fàbregas, que li ha donat els galons a la sala de màquines del conjunt italià.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa