Món Esport
Ancelotti se suma als plors del madridisme sobre els àrbitres

El Reial Madrid està decidit a convertir la polèmica arbitral en un tema d’estat. Així ho ha demostrat Carlo Ancelotti, entrenador del conjunt merengue, en roda de premsa. Quan li han preguntat sobre la targeta vermella no assenyalada sobre Carlos Romero, de l’Espanyol, en el triomf perico del passat cap de setmana, Ancelotti ha donat suport total a la postura oficial del club, que ha emès un comunicat en el qual ha acusat l’estament arbitral de corrupte. Això ha dit el tècnic italià: “Comparteixo totalment el comunicat. El que va passar contra l’Espanyol va ser inexplicable, perquè es va posar en perill la integritat dels futbolistes. Hi ha un problema i alguna cosa s’ha de canviar”.

La roda de premsa de Carlo Ancelotti sobre els àrbitres

Curiosament, en aquesta roda de premsa Ancelotti ha lloat els àrbitres anglesos i ha dit que són els qui treballen millor perquè “tenen menys pressió”. Això resulta com a mínim sorprenent, ja que, justament, si hi ha un club que està pressionant els àrbitres és el Reial Madrid. Des de la seva televisió oficial, setmana rere setmana, s’assenyalen suposats errors dels col·legiats que han de dirigir partits del conjunt merengue i asseguren, sempre, que el club blanc és el gran perjudicat per part de tots els àrbitres de la Lliga.

Carlo Ancelotti, encarat a un àrbitre | Europa Press
Carlo Ancelotti, encarat a un àrbitre | Europa Press

El cas d’aquesta targeta vermella perdonada a Carlos Romero està generant una gran polèmica. L’expulsió al jugador de l’Espanyol semblava clara i el Madrid té raó quan es queixa de la decisió arbitral. Ara bé, el que està indignant tothom és que el club blanc hagi elevat aquestes queixes a comunicats en els quals s’exigeixen canvis estructurals i s’assenyala una presumpta “manipulació” dels àrbitres, quan l’equip merengue ha estat beneficiat en moltíssimes ocasions per errades arbitrals. De tota manera, el Madrid no sembla tenir intenció d’aturar les seves protestes i així ho ha demostrat l’entrenador Carlo Ancelotti.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa