Carlo Ancelotti, entrenador del Reial Madrid, ha atès els mitjans de comunicació en la roda de premsa prèvia al clàssic de Lliga entre el Futbol Club Barcelona i el conjunt blanc al Santiago Bernabéu d’aquest diumenge. El tècnic italià ha volgut contenir l’eufòria després de passar a semifinals de la Champions i ha assegurat que una victòria demà contra els blaugranes seria molt important: “Estarem molt a prop del títol si demà guanyem el clàssic. És una oportunitat per guanyar la Lliga“. Sobre la temporada en general, s’ha mostrat content: “De moment, ho estem fent molt bé. El pastís està preparat i falta la cirereta. I aquest mes ho hem d’aconseguir“.
Ancelotti assegura que el Barça és un equip molt viu
Tot i això, el tècnic blanc no ha volgut treure-li mèrit al Barça: “Serà un rival molt competitiu i que ho està fent molt bé. Estem convençuts que serà un clàssic com sempre, molt lluitat. El Barça és un equip molt viu“. A més, ha volgut lloar la figura dels joves jugadors blaugranes, com Pau Cubarsí o Lamine Yamal: “La connexió entre veterans i joves és molt important. Cubarsí i Yamal són una sorpresa per a tots, són molt joves i tindran un futur amb molt d’èxit“.

Preguntat sobre l’esforç físic dels jugadors després de jugar contra el Manchester City, l’entrenador blanc ha confessat que s’estan recuperant bé: “Hi ha jugadors que els hi falta un dia més. Mendy no s’ha entrenat avui, li hem donat un dia més. Demà, posarem el millor equip possible“. Així, tot i haver jugat tota una pròrroga fa només tres dies, els blancs estaran en perfectes condicions de cara al clàssic contra el Barça. D’altra banda, l’italià no s’ha mostrat gens sorprès per les crítiques del joc del Madrid contra el City i la manera de passar l’eliminatòria: “No em sorprèn, cadascú pot opinar. Per a nosaltres és molt clar com hem de jugar. Has de fer-ho bé quan tens la pilota i quan no. No he trobat a cap aficionat nostre trist per ara. Estan contents i jo també“.