Món Esport
El Girona resisteix a Cadis i ja és quart de la segona divisió (1-2)

El Girona ha aconseguit una victòria de prestigi al camp del Cadis (1-2) i ha confirmat les seves bones sensacions en aquest inici de temporada a La Lliga Hypermotion. El conjunt dirigit per Quique Álvarez ha estat capaç d’imposar-se al Nuevo Mirandilla en un partit condicionat pel fort vent i ha sumat tres punts que li permeten situar-se en la quarta posició de la classificació. Els gironins han estat especialment efectius durant la primera meitat, en què han aconseguit marcar dos gols i posar el partit de cara. El Cadis, tot i reaccionar després del descans i disposar de diverses ocasions clares, no ha pogut evitar una nova ensopegada que el manté sense conèixer la victòria aquesta temporada.

El partit ha començat amb un Cadis disposat a portar la iniciativa, però el Girona ha sabut interpretar millor les dificultats que plantejava el vent i ha aprofitat les seves ocasions per avançar-se en el marcador. El conjunt català ha mostrat una gran solidesa i ha castigat els espais que deixava l’equip local. Vanat ha estat l’encarregat d’obrir la llauna i posar el Girona per davant gràcies a una gran assistència d’Àlex Moreno. El gol ha donat confiança als visitants, que han continuat buscant les seves opcions davant un Cadis que no acabava de trobar la manera de fer mal a la defensa gironina. Vints minuts després, Carles Pérez ha ampliat l’avantatge gràcies a una gran jugada individual per banda esquerra i ha situat el 0-2 al marcador. El Girona ha marxat al descans amb una renda important i amb la sensació d’haver fet una primera meitat molt completa, especialment pel que fa a l’eficàcia davant de porteria.

L'onze del Girona a Cadis. | Girona FC
L’onze del Girona a Cadis. | Girona FC

El Cadis reacciona, però es queda sense premi

A la segona meitat, el Cadis ha fet un pas endavant i ha començat a generar més perill sobre la porteria de Paulo Gazzaniga. Els locals han aconseguit retallar distàncies gràcies a un gol en pròpia porteria de David López, que ha situat l’1-2 i ha tornat a donar emoció al partit. Amb el marcador ajustat, el Cadis ha insistit a la recerca de l’empat i ha disposat de diverses ocasions clares, especialment a través de García Pascual i Zárate. Tanmateix, la falta d’encert i la bona actuació de Gazzaniga han impedit que els andalusos poguessin completar la remuntada. El Girona ha hagut de treballar intensament durant el tram final per protegir l’avantatge. L’equip de Quique Álvarez ha sabut resistir la pressió del rival i ha acabat assegurant una victòria molt valuosa en un escenari exigent.

Amb aquest triomf, el Girona ha sumat tres punts que el situen en la quarta posició de La Lliga Hypermotion. Després del descens de la temporada passada, l’equip gironí ha començat a mostrar arguments per competir a la part alta de la classificació i aspirar a tornar a la màxima categoria del futbol estatal. El Girona torna a casa, doncs, amb una victòria important i amb la confiança reforçada. El conjunt de Quique Álvarez ha sabut patir quan el partit ho ha exigit i ha tornat a demostrar que vol ser un dels grans protagonistes de la temporada a Segona.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa