El Girona ja té la seva primera victòria de la temporada. El conjunt gironí ha golejat Las Palmas per 5-2 a Montilivi en la tercera jornada de La Lliga Hypermotion i ha aconseguit els tres primers punts del curs després d’un empat i una derrota en les dues jornades inicials. Els de Quique Álvarez han ofert una gran resposta davant un rival que arribava com a líder de la categoria. El partit ha tingut dues cares molt diferenciades. El Girona ha dominat bona part de la primera meitat i ha marxat al descans per davant, però Las Palmas ha reaccionat després de la represa i ha arribat a posar emoció al marcador. Els gironins, però, han accelerat de nou i han acabat imposant-se amb contundència en una segona part plena de gols.
El Girona ha sortit amb la intenció clara de buscar la primera victòria davant la seva afició. Els locals han tingut més iniciativa durant els primers minuts i han generat diverses arribades perilloses, especialment a través de Bryan Gil i Jastin. El premi ha arribat al minut 22. Jastin García ha aprofitat una bona acció ofensiva i ha connectat un potent xut que ha acabat al fons de la xarxa. El jove atacant ha avançat el Girona i ha fet esclatar Montilivi. Las Palmas no ha trobat resposta abans del descans. Els canaris han tingut més possessió, però han estat incapaços de generar ocasions clares davant la porteria de Gazzaniga. El Girona, més vertical, ha arribat al descans amb avantatge.

Las Palmas reacciona, però el Girona no perdona
La segona part ha començat amb un gir de guió. Iván Jaime, que acabava d’entrar al terreny de joc, ha necessitat només dos minuts per empatar el partit. Al 47’, el futbolista canari ha aprofitat un error de Gazzaniga, que ha deixat un rebuig a l’abast dels visitants, per establir l’1-1. El gol ha fet créixer Las Palmas, que ha començat a jugar amb més confiança i ha posat en dificultats el Girona. Però els locals han reaccionat immediatament i han tornat a posar-se per davant al minut 55, quan Fran Beltrán ha aprofitat una errada del porter visitant en la sortida de pilota per marcar el 2-1. A partir d’aquí ha començat el festival ofensiu del Girona. Només quatre minuts més tard, Yáser Asprilla ha signat un autèntic golàs per ampliar l’avantatge fins al 3-1. El colombià ha aparegut en un moment clau i ha tornat a posar Montilivi dempeus.
El Girona ja tenia el partit sota control, però no ha aixecat el peu de l’accelerador. Abel Ruiz ha marcat el quart al minut 67 després d’una nova acció ofensiva dels locals. El davanter ha culminat així una segona part espectacular del conjunt de Quique Álvarez. Las Palmas ha quedat molt tocada i, a més, s’ha quedat amb deu jugadors després de l’expulsió de Jesé Rodríguez al minut 75. Amb un jugador més, el Girona ha pogut controlar els últims minuts amb molta més comoditat. Yáser Asprilla ha completat el seu doblet al minut 71, posant el 5-1 i sentenciant definitivament un partit que el Girona havia arribat a tenir complicat després de l’empat dels visitants. Las Palmas encara ha tingut temps per maquillar el resultat. Taisei Miyashiro ha marcat el 5-2 al minut 84, però ja no hi ha hagut temps per a més. El xiulet final ha confirmat una victòria especialment important per al Girona. Després d’un inici de temporada complicat, amb només un punt sumat en les dues primeres jornades, els de Quique Álvarez han respost amb una golejada davant un dels equips que havia començat millor el campionat.
