Tot i que semblava que el Manchester City de Pep Guardiola ho tenia tot de cara per guanyar la Premier League, la situació ha fet un gir de 180 graus. El conjunt citizen no va passar de l’empat al camp de l’Everton (3-3) i ja no depèn d’ell mateix per poder aixecar el títol de la competició domèstica anglesa. Malgrat que encara li queda un partit més per jugar per estar igualat en enfrontaments amb l’Arsenal, els londinencs estan cinc punts per sobre i ho tenen a la mà per aixecar una Premier League que no aconsegueixen des del 2004. Amb tres jornades restants, els de Mikel Arteta guanyaran el títol si aconsegueixen superar el West Ham i el Crystal Palace a domicili i el Burnley a casa.
El City de Guardiola ha empatat al camp de l’Everton i diu gairebé adeu a la Premier League
Per la seva banda, el City ha perdut moltes oportunitats de poder guanyar la Premier League després d’un partit nefast al camp de l’Everton. Tot i que els citizen es van avançar en el marcador gràcies a Jeremy Doku, els de Liverpool van remuntar a la segona part i es van arribar a posar amb un 3-1 a favor. Els de Guardiola, però, van reaccionar i en els últims minuts van aconseguir un empat heroic a partir dels gols d’Erling Haaland i, de nou, Doku, amb un golàs a les acaballes del partit. Així doncs, el City s’ha hagut de conformar amb un sol punt en la seva visita al Hill Dickinson Stadium.
DOKU ES BUENÍSIMO. DOKU CREE. DOKU NO SE RINDE 🔥
— DAZN España (@DAZN_ES) May 4, 2026
El Manchester City lo tenía perdido con el 3-1… y ha sacado un empate MILAGROSO en el 97' para seguir creyendo en una Premier que se pone muy difícil #PremierLeagueDAZN ⚽🏴 pic.twitter.com/6MWmqQ4gSx
Amb les poques opcions que tenen ara de guanyar la Premier League, el City es podria conformar amb la FA Cup, la copa anglesa, per poder aixecar almenys un títol aquesta temporada. Els de Guardiola s’enfrontaran a la final a un Chelsea en hores baixes el pròxim dissabte 16 de maig a Wembley amb la possibilitat que acabi sent l’últim trofeu de l’entrenador de Santpedor des de la banqueta citizen.

