Món Esport
La Lliga contraprograma la final de la Champions femenina amb l’última jornada de Primera

La Lliga ha contraprogramat la final de la Champions femenina amb l’última jornada de Primera Divisió. Aquest dilluns ha fet públics els horaris de la última jornada, la número 38, i tots els seus partits es disputaran mitja hora després de l’inici de la final de la Champions League femenina, que es disputarà el mateix dissabte a les 18h a Budapest. Com ha fet amb la jornada 37, torna a repetir la fórmula d’unir tots els partits de la jornada en un únic horari: serà el dissabte 18 de maig a les 18.30 h. En aquesta jornada és probable que es decideixin aspectes com el descens, els equips que aniran a l’Europa League o també l’última plaça que queda lliure de la Champions League. 

La Lliga, però, puntualitza que tots els partits estaran subjectes a modificació de data i hora un cop es coneguin els resultats de la jornada 37. Els partits on no hi hagi en joc accés a la Champions, l’Europa League o el descens podran modificar-se de dia i hora. Si és possible, a més, s’establiran diferents franges horàries unificades per objectius classificatoris. 

En aquella jornada, el Girona visita Mendizorrotza en un duel clau que pot marcar la permanència o el descens dels d’Eusebio Sacristán. L’Espanyol de Rubi, per la seva banda, rep la Reial Societat en un partit que pot marcar -dependrà del que passi en la jornada 37- les aspiracions europees dels blanc-i-blaus. El Barça, sense res en joc, visitarà l’Eibar, que podria tenir encara Europa a tir. 



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa