Poc més d’una setmana després de la convocatòria de Neymar Jr. amb la selecció brasilera per al Mundial que es disputarà aquest estiu als Estats Units, Mèxic i Canadà, han saltat totes les alarmes amb la seva presència a la cita mundialista. El davanter ha patit una lesió que el podria apartar dels terrenys de joc diverses setmanes i, ara mateix, estaria en risc la seva participació en el torneig, tenint en compte que el seleccionador, Carlo Ancelotti, podria prendre la dura decisió de desconvocar-lo i cridar a un altre jugador perquè ocupi el seu lloc a la llista. Neymar té una lesió muscular amb edema de grau dos a la regió del bessó i podria estar entre dues i tres setmanes de baixa.
Neymar estarà entre 2 i 3 setmanes de baixa i perilla la seva presència al Mundial
Amb aquest temps de baixa, el brasiler es perdria les dues primeres jornades del Mundial, amb la selecció brasilera enfrontant-se al Marroc i a Haití, i inclús podria arribar molt just per al tercer i últim partit de la fase de grups, contra Escòcia. Estant descartat ja pels amistosos de preparació contra Panamà i Egipte que els d’Ancelotti disputaran abans de la cita mundialista, tot el país està ara amb l’ai al cor, pendent de les proves mèdiques que Neymar se sotmeti abans de l’estrena de la seva selecció, que és el termini que marca la FIFA per poder reemplaçar un jugador a la convocatòria.
🚨 Rodrigo Lasmar, médico da seleção, confirma: lesão muscular grau 2 na panturrilha de Neymar. Recuperação levará de 2 a 3 semanas. pic.twitter.com/I8LvyxwDz1
— Pedro Ivo Almeida (@pedroivoalmeida) May 28, 2026
Així doncs, i malgrat que la decisió d’Ancelotti de portar Neymar al Mundial va ser una celebració apoteòsica al Brasil, aquesta bonica història podria donar un gir de 180 graus en pocs dies si, finalment, l’estrella brasilera no pot jugar la que seria la seva quarta cita mundialista i, amb tota probabilitat, l’última de la seva carrera.

