El davanter argentí Leo Messi ha irromput de la millor manera possible als Estats Units. Només ha disputat tres partits amb l’Inter Miami (en el primer no va ser ni titular) i ja acumula tres gols. En el seu tercer duel, contra l’Orlando City als setzens de final de la Leagues Cup, la competició per classificar-se per a la Lliga de Campions de la CONCACAF, Messi ha tornat a signar un doblet, de la mateixa manera que va fer en el seu segon enfrontament. L’Inter Miami ha passat d’aquesta manera als vuitens de final i avança amb pas ferm. L’arribada de l’argentí, així com la de Sergio Busquets i la de Jordi Alba, que ha debutat contra l’Orlando City, han fet que l’equip de Florida, que és cuer a la MLS, la lliga dels Estats Units, faci un gran salt endavant que està materialitzant amb victòries a la Leagues Cup.
Jordi Alba, que ha entrat a la segona meitat per tenir els seus primers minuts com a futbolista de l’Inter Miami, ha reaccionat al nou doblet de Messi amb unes declaracions que posen de manifest la grandesa del seu company i amic: “Ja no sorprèn, però és una barbaritat el que fa el Leo. Feia dos anys que no jugàvem junts i avui per fi ho hem tornat a fer. Ara, a gaudir de més anys junts”. D’altra banda, Óscar Pareja, entrenador de l’Orlando City, ha reaccionat amb frustració al doblet de Messi i ha demanat la seva expulsió per doble targeta groga: “Més igual que sigui ell”.

Messi debuta a Miami amb xifres de rècord
De moment, Messi ha sumat cinc gols amb tres partits a Miami, cosa que suposa una mitjana de 1,67 gols per partit, el seu millor registre. És obvi que es tracta d’una dada circumstancial i que fins que no sumi molts més duels a Florida, no es podrà llegir aquesta estadística de forma realista. No obstant això, la dada sí que demostra que ha aterrat a Miami de la millor manera possible. El seu millor registre en una temporada completa va ser amb el Futbol Club Barcelona, el curs 2011-2012, quan va marcar 73 gols en 60 partits, cosa que suposa una mitjana de 1,22 gols per partit, una autèntica salvatjada que probablement ja no podrà igualar mai més.