La UEFA vol donar un nou aire a la seva màxima competició, la Champions League. L’any passat es va conèixer el nou format que planteja l’organisme de cara a la temporada 2024/2025 amb 36 equips i més partits. Però ara inclús el seu president, Aleksander Ceferin, es planteja portar alguns partits als Estats Units. Al pòdcast Men in Blazers, Ceferin s’ha referit en aquest sentit a la possibilitat de portar la competició fora d’Europa. Tal com fa l’NBA amb alguns partits de la seva fase regular o la federació espanyola organitzant la Supercopa d’Espanya a l’Aràbia Saudita. Sobre la qüestió, el dirigent eslovè ha expressat les seves sensacions: “Sí, podria ser. Ja vam començar a parlar sobre aquest tema, però després va arribar el Mundial i l’any que ve hi ha Eurocopa”. Ceferin descarta la possibilitat que sigui a curt termini, però ho veu com una opció de futur.
Amb això, el president de la UEFA intenta que l’ombra de la Superlliga, que ha posat en perill la continuïtat de la Champions, es faci cada vegada més petita. Per això, busca formes per intentar que el seu producte no perdi el seu interès i que els clubs no vegin clar el projecte liderat pel Futbol Club Barcelona, el Reial Madrid i la Juventus de Torí.

La final, a Wembley el 2024 i a Múnich el 2025
A més, el president ha assegurat que el partit final de la competició de l’any 2024 serà a Londres, a l’Estadi de Wembley, i el de 2025 a l’Allianz Arena de Munic. Del que passarà en un futur, el president no ho ha deixat clar dient que “després, ja veurem”. Presenciar una final de la Champions als Estats Units podria ser si més no, una situació ben curiosa. Tot i això, no és estrany escoltar aquest tipus de declaracions, ja també s’ha conegut que Javier Tebas, president de LaLiga, ha considerat més d’una vegada la possibilitat de portar partits de la seva competició a Miami.