Món Esport
L’Espanyol engresca la seva afició amb una innovadora campanya de socis

L’Espanyol continua guanyant enters en aquest final de curs. Al bon moment esportiu que travessen els de Rubi, s’hi suma ara l’exitosa inauguració d’una botiga efímera a la Rambla de Barcelona i la presentació d’una innovadora campanya de renovació d’abonaments per al curs 2019-20. Pel què fa referència al carnet de soci, per exemple, el club optarà l’any vinent per rebaixar un 1% per cada any d’antiguitat ininterrompuda entre els 0 i 50 anys. Un 2% entre 51 i 74 anys i a partir dels 75 anys d’antiguitat ininterrompuda, el carnet de soci serà gratuït.

El director de màrqueting del club blanc-i-blau, Agustí Filomeno, i el director general corporatiu, Roger Guasch, han informat a més a més que la temporada es tanca amb un total de 24.634 socis, dels quals 21.000 en són abonats. La principal novetat de la campanya, però, rau en les noves tipologies de carnets: el de soci i el d’abonat, tot i que l’afeccionat haurà d’obtenir tots dos carnets per gaudir d’una localitat a l’RCDE Stadium.

Pel que fa referència al primer carnet, el de soci, els preus seran de 60 euros per la persona adulta, 45 l’infantil i el penyista adult, i 30 el penyista infantil. Cal tenir en compte, així mateix, que la principal novetat són les rebaixes per antiguitat: com ja hem dit, es durà a terme una rebaixa de  l’1% per cada any d’antiguitat ininterrompuda entre els 0 i 50 anys i un 2% entre 51 i 74 anys. Tots aquells socis que tinguin més de 75 anys d’antiguitat ininterrompuda, disposaran del carnet de soci gratuït.

Finalment, els carnets d’abonats es comprendran entre els 240 euros i els 1.240; més enllà d’altres iniciatives de rebaixa com el 10% de descompte que s’aplicarà a tots aquells socis que no es perdin cap compromís de l’Espanyol a casa.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa