Qui encara s’atreveixi a assegurar que el futbol femení no genera interès, cada cop compta amb menys arguments. El Barça va guanyar la final de la Champions contra el Chelsea en un partit que, a diferència del que passa al futbol masculí, es va poder seguir en obert. La televisió pública catalana va fer una aposta ferma per aquest partit, fent una emissió simultània a TV3 i a Esport3 i canviant l’horari del TN, i el resultat va ser tot un èxit.
La final entre el Barça i el Chelsea va tenir una audiència acumulada de fins a 1.670.000 espectadors i una mitjana de 778.000 espectadors. Això suposa una quota d’un 28,4%, que va arribar a ser superada pel postpartit, amb un 29,3% de quota de pantalla.
Cal tenir en compte que a Catalunya encara es podia triar entre dues emissores més per veure el partit, Barça TV i Gol TV, cosa que encara demostra de forma més clara els grans resultats de TV3 i del futbol femení. Els diners que generen les televisions i els seus drets són una de les fonts d’ingressos principals del futbol masculí. Si el femení continua per aquest camí, la seva professionalització avançarà a un ritme inaturable i, si tot va bé, es podrà igualar cada vegada més al masculí o, qui sap, fins i tot superar-lo.