Món Esport
El Barça de bàsquet atrau talent de l’NBA

El Barça de bàsquet ha fet oficial aquest divendres el vuitè fitxatge de l’estiu. Es tracta de l’aler Tyrese Martin, un jugador nord-americà de 27 anys i 1,98 metres d’altura que arriba procedent de l’NBA després de tancar una etapa de tres temporades a la lliga nord-americana. Martin ha firmat només per una temporada, fins al pròxim 30 de juny de 2027, i arriba al Palau Blaugrana per “aportar polivalència a l’equip, amb una gran amenaça al tir exterior i amb un bon físic per defensar i oferir intensitat en la captura dels rebots“. L’aler, que ocuparà plaça d’extracomunitari, té el talent i la capacitat per oferir diferents recursos al joc exterior blaugrana.

El Barça ha fet oficial el fitxatge de l’aler Tyrese Martin, procedent de l’NBA

Martin ha jugat els últims tres cursos a l’NBA en diferents equips, passant per franquícies com els Atlanta Hawks, els Brooklyn Nets i els Philadelphia 76ers, a més d’estar un temps a la G-League, la lliga nord-americana de desenvolupament. En la seva primera aventura a Europa, si s’adapta bé al conjunt blaugrana, pot ser un jugador molt important per a Aleksander Sekuric, convertint-se en una amenaça exterior per als rivals. El tècnic català Jordi Fernández, que entrena els Brooklyn Nets, ja va lloar Martin durant el seu pas per l’equip: “Sempre és un bon exemple per a la resta. Sempre diu alguna cosa amb sentit. Tots sabem que sap encistellar i és un tirador molt bo. Jo diria que és un dels més madurs de l’equip. Lidera amb l’exemple, i per això s’ha guanyat el respecte de tots els companys“.

Amb la incorporació de Tyrese Martin, el Barça ja ha tancat fins a vuit fitxatges en aquest mercat d’estiu, una mesura necessària després de la quantitat de baixes que hi ha hagut a l’equip i la profunda remodelació de la plantilla. Tot i això, la direcció esportiva encara no ha tancat el mercat i és probable que acabin venint més cares noves al Palau Blaugrana.



Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa